Secret Santa 2015

Ingen avisering här i ödemarken till lilla mig, men den som väntar på nå gott..

(Edit: Inget i hallen heller, insåg att jag knappast lär behöva vänta på avisering när brevis slänger paket/post i hallen om vi inte är här.)

Edit 2, hoppas mitt offer inte blir/är besviket på paketeringen.

Edit 3: Det blev fan inte snyggt.

Vi som fått paket:

1. Malin_L2.
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan
13. Cattaflajna

Hrm, upptäckte nu att jag har kopierat fel lista :o Jag trodde det var en lista över skickade paket. Jag har fått en pappersavisering att jag har något att hämta på affärn men jag vet inte om det är från SS eller något annat. Återkommer när jag hämtat det.....typ i kväll :).

Jag hoppas att jag får hämta ut mitt paket idag :bump:
Fick ju mail om att det skickats i helgen, så idag boooorde det dyka upp.
Fattar inte hur jag ska hålla mig ända till jul, det är ju mer än en vecka kvar!
Kan vi inte ha en egen liten bukejul helt enkelt, typ 22/12? :idea:

Även här har avisering om nåt brev dykt upp idag, vet inte om det är tomten eller något annat, men jag har mig veterligen inte beställt nånting så... Ja, får se senare när jag hinner iväg till posten :D

Men åk och hämta med er!:rage: Jag nästan dör av nyfikenhet när jag får en avi, och nu är det EXTRA spännande att det KAN vara från SS:nailbiting:
:rofl: Jag är likadan (alltså jag kan knappt vänta med att hämta ut typ kattsand ens) men mitt hår är blött och det är stört kallt ute och jag har en lång uppförsbacke att cykla i till posten så fuck it, jag kan hämta senare (och lida under tiden) :p

Vi som fått paket:

1. Malin_L2.
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan
13. Cattaflajna
13. snow

Fick precis ett sms av mor, mitt paket ligger tydligen på min säng i Uppsala, bilder kommer när jag flyget upp :)

Vi som fått paket:

1. Malin_L2.
2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan
13. Cattaflajna
13. snow
14. Masqueradee

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 887
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 158
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka