Secret Santa 2015

1. Malin_L2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni

Yeeeiiii !!!! :bump:Nu har jag hämtat mitt.!! :bump::bump:
Vågar inte öppna mer än så här ..

https://photos.google.com/album/AF1...o/AF1QipOoa97zQv5v52Fog40HpyZXjYOKBS61y0YcVUY

AF1QipOoa97zQv5v52Fog40HpyZXjYOKBS61y0YcVUY
Kan inte se bilden :(

1. Malin_L2. ii-ssa
3. Toughcookie
4. Reville
5. prallan
6. lytesout95
7. Tigerflicka
8. Glooper
9. Cambodia
10. Leoni
11. Texaz
12. illernettan

Fick iväg paketet efter lite om och men. Efter att ha inhandlat en perfekt julklapp blev jag tvungen att tänka om, då den vägde alldeles för mycket. Snabbt in till stan och inhandla en ny perfekt julklapp, slå in och skicka med posten.

Jag blev helt blåst på det när det var Easter Bunny, min bunny hade varit lurig och skickat från en annan ort :p

Den jag tror är min SS:s namn + användarnamn stämmer överens, och lite efterforskningar har visat att hen är född på orten som paketet är skickat ifrån. Har för mig att hen bor/har bott på annan ort dock :p
Meen, jag kan mycket väl ha fel, fick ett infall att kolla en viss användare bara och det stämde hyfsat :D

Min mamma är min bulvan när det kommer till att hämta ut mitt paket, eftersom jag befinner mig utomlands till den 21:a december. Har inte hört något från henne än dock, sååå spännande ju!

Sådär, då finns det paket att hämta ut och även skickat iväg mitt till slut med :D ...blev lite stressigt och jobbigt där med allt jobb som kommit i vägen, men jag lyckades! :bow: .....På tal om att klura ut pga namn och användarnamn här, jag är ju avslöjad väldigt lätt då ^^ får se det som en snäll ledtråd!

Jag har heller inte fått mail/SMS men jag är inte orolig. Som sagt, mycket segar just nu.

Jag fick ett SMS idag om att jag fått en faktura på ett köp. Köpet gjordes den 3:e, fakturan kom för några dagar sedan på mailen och jag betalade den i förrgår :meh:

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 887
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 157
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka