Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Nu har jag öppnat paket! Stort tack till min SS!
Såhär såg innehållet ut:
DSC_1303.jpg

En ask wienernougat (SS måste med andra ord ha läst min blogg :D ), en bok (som jag visserligen redan läst en gång, men den är värt att läsa om!), en disktrasa med norrlandsparlör och en vibrerande kattleksak i form av en ko.

Den där leksaken var väldigt intressant enligt husdjuren. Det slutade med att Boll slog Kakan i huvudet och la beslag på kon.
DSC_1307.jpg

Min SS måste ju vara från Norrland, och det stod Umeå på avsändaradressen. Jag drar till med en vild gissning på @bollen__ som jag vet bor där i krokarna

Jag är någon annans tomte! :)

WwDuxYM-ODOkcx-Ytb3UG7Gksl3u7rD615ovU6R7QFlsyFKHpyynLeYhYDjAh97qqlpWRxKgSe0=w1896-h835

XMvS1Ozt03rb-_FN-POIrVX5lU_Zybt52tHL2Ayxk3ECO6zU31nwVF2ebxKFwoGjSx375eEMrYQ=w1896-h835

qfkvSexf4bp54VmucPPji-RzaNzyLPqwKm6sHOmhpoya88kvkUAeIKOnkxTBTin-DbhZBice1X8=w1896-h835

Tack snälla snälla Secret Santa! Jag blev jätteglad :D Jag har dock ingen aning vem du är...Jag ska fundera lite till, så avslöja dig inte än är du snäll! :angel:

dsc_00241_549ac4e3ddf2b3277289e143.jpg

dsc_00271_549ac515ddf2b346a16d78b5.jpg

Jag är grymt bortskämd av min secret santa, jag har en gissning på någon av de som har ett frågetecken som avatar men jag är inte helt säker på vem...:cautious::D

Åh jag blir jättenervös att mitt paket inte ska gillas *biter på naglarna* tycker alla ska öppna och genast skriva :D

Å karln slängde brevet som jag skulle kolla adressen på för att försöka luska lite..så jag har ingen aning!
Kan ju inte va @chiara för jag har ju öppnat...hmmm :confused:

Tack snälla SS! :love:
Fick en helt fantastisk ljusstake som passar perfekt ihop med två andra som jag har. Godis till katten som hon gillade skarpt och en fin ask med belgisk choklad :up: :d :bow:
Bilder kommer ikväll när jag är hemma igen :)
Måste klura lite mer för att komma på vem min tomte är.

Jag öppnar mina paket lite senare men fick faktiskt det försenade paketet till mitt offer igår och skickade det idag. Så nu jag hoppas att Sofia77 kan dricka te ur sin grodmugg i mellandagarna i alla fall :).

Tack snälla Secret Santa för fina presenter! Försöker få in bild när jag kommer åt datorn igen.

Kaffe som doftar helt underbart och godis till mig, hundar och undulater!

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 128
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 528
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 617
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar