Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Kommer verkligen inte på vem min tomte är :p
Fick en ledtråd i paketet men ringer ingen klocka av den heller.

Hmm.. Det vet jag inte, var det postadress Hemse? Isåfall är det min adress! ;)

Hmm inte konstigt blev lite förvirrande stod både din address och namn och andra namn på pakten jag fick. Dock än ej lyckats lista ut vem. =)

Bild kommer på mitt men tackar kära Secret Santa. Allt som nu saknas är dejten i sig <3

God Jul alla! =)

Tack @Nixehen för en toppenordnad Secret Santa och min tomte (som jag fortfarande inte luskat ut) för ett jättebra paket! Ingen bild men det innehöll en värmeljushållare, ett doftljus och ett vanligt värmeljus, två handvärmare (GULD värda!) samt choklad. Och något som tydligen inte kommit än, spännande :D Nu ska jag klura vidare på vem det kan vara!

1476162_10152692431482012_4024186269714887994_n.jpg

Detta fick jag i mitt paket :love::)
Ett doftljus som doftade jättegott, en jättegosig pläd med julmotiv, en mugg med Lena Furberg motiv, två DVD-filmer, te med äpple/kanel smak, nescafe cappuccino samt ett varsitt ben till hundarna.
541597_10152692438432012_2671953992149857130_n.jpg

Så här mallig blev Misti när hon sprang runt med sitt julklappen i munnen :laugh::up:

Tack så jättemycket hemliga santa som jag gissar är @pulkaskurk och det beror bara på att du gillade mitt inlägg om att jag hade hämtat ut paketet :p;) men i övrigt har jag inga ledtrådar alls :)

Jag fick finfina värme sulor med batteri :) och godistarmen fick sitt med god choklad från Åre Chokladfabrik. Vem tomten är, det vet jag inte. Gissar dock på någon praktiskt lagd person :)

Skriver från mobilen, så har ingen bild på innehållet i mina paket. Fick nån slags doftgrej, ett armband och en liten prydnadsfågel :-)

Har inte en aning om vem min tomte är, men får försöka klura lite till innan jag slänger in handduken

Tack snälla tomten, vad glad jag blev för mina fina paket! :)
En mysig filt med stjärnor, spännande godis (?) från BEAR (aldrig hört om innan), syrliga ormar och ett halsband med 4 stjärnor! Japp, jag älskar stjärnor, klockrent! :D

En vild gissning att @Paddington är min tomte?

2014-12-24_224331_zpsc7bf8bc5.jpg

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 546
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 128
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 528
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 617
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar