Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Tack snälla secreta santa för de fina klapparna!
Sitter med mobilen så har svårt att lägga in kort men fick,
Fairtrade godis, väldigt god nougat, en trisslott, en söt reflexnyckelring samt en kluring i form av en häst. Den kommer jag ALDRIG klura ut...:o:):confused:

Jag gissar på att squarepants är min tomte?

Mina paket!
5B8A421F-E062-4C5D-BB3B-1D365C5A7F8C_zps6kjiu7ne.jpg

Egengjord tavla med ett bett, bettnyckelring och underbar choklad (som redan är slut :o )
Har ingen aning om vem som är min tomte, men @WS6 bor väl i Skåne? Paketet är från Helsingborg :)
SÅÅÅ nöjd :D Tack!!!!

20141224_074932.jpg.html
Nu har jag och katten öppnat våra klappar! Jag fick en jättefin grön teburk och ett gudomligt gott mintte! Katten hälsar att leksaken var superkul (syrrans valp håller med, de hade väldigt roligt tillsammans med den. :D ) och att godisarna smakar mums! Tack snälla Secret Santa, som jag inte har den blekaste aning om vem det kan vara....:o

Mina paket:

image_zps38996af9.jpg

Två ljuskoppar, en glittrig fotoram, två snygga nagellack och jättevackra servettringar som jag genast använde till frukostdukningen!

Tack snälla Secret Santa som jag tror är @_husmusen_ :D

Det stod en avsändaradress på paketet så efter lite snokande fick jag fram vilka personer som bor på adressen. Bara ett namn kändes som att det kunde passa. Ena paketet var även inslaget i en sida från lokaltidningen Halmstad, och det passade ihop med adressen. Efter lite googlande fick jag fram personens photobucket-bilder samt yrke, och sökte på yrket här i bukes sökfält och sol tur var hade personen svarat i "vad har du utbildat dig till-tråden" så det var bara att se om ålder och ansikte stämde - vilket det gjorde med googleresultatet. Såååå jag hoppas att jag har rätt nu! :)

Jag öppnade mitt nu för klockan är över 12.
Jag hade sämst ledtrådar av alla tror jag :D (häst, guldhamster, gosedjur, disney, singel) men jag tyckte att det va kul och se vad jag skulle få fast jag hade så lite bra info (enligt mig)
1888552_10152437611881315_2499858889438545874_n.jpg

bonusbild på guldhamster https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1429420263_c659135ad73b7a83a90ad10a602e19a5

Jag tror att min tomte är cambodia och det beror bara på att hon gillade mitt inlägg att jag hade fått paket :D

Jag är superglad för dom är bara så sööööta =)

Äsch, jag avslöjade mig! Tänkte precis på det när jag gillade inlägget men gjorde det ändå! Jag är din tomte :D

Fick ett frågespel, två pennor och ett gulligt kort. Ska lägga in bild senare!
Har ingen aning om vem min tomte är!

Stämmer bra det!
Hoppas att grejerna passar i smak och inredning :)

Kan förklara för övriga deltagare att jag packat i en testagramlåda, och skrev något om två katter på ena paketet :)
Wohoo! Hade en liten lista med fler som stämde in på Testagram med två katter men sett till innehåll kändes du ändå troligast :D
De passar perfekt, tusen tack! ^^

Tack till tomte :D har bara mobil så det blir ingen bild. Fick till och med ett rim till klapparna ^^
Jag fick choklad och en liten miniatyrhäst och Max hälsar och tackar för sin leksak! Har ingen bra gissning på tomte än men jag ska snoka lite ;)

Tack snälla, snälla tomte :love:. Vet inte hur du lyckades pricka in det av mina ledtrådar men jag älskar solrosor :) och korgen är så fin så jag vågar knappt öppna den, men ser fram emot att provsmaka på innehållet när jag kommit hem igen (tänker INTE dela med mig till tjocka släkten ;) )

Har ingen aning om vem som är min tomte så jag får fundera lite

Tack tomten!
En påse med rött te som luktar gudomligt. En kaka av min favorit från valrhona, en bok med bokmärke och en Torsten tackar särskilt för sin magic brush.

Tack snälla secreta santa för de fina klapparna!
Sitter med mobilen så har svårt att lägga in kort men fick,
Fairtrade godis, väldigt god nougat, en trisslott, en söt reflexnyckelring samt en kluring i form av en häst. Den kommer jag ALDRIG klura ut...:o:):confused:

Jag gissar på att squarepants är min tomte?

Det stämmer, hoppas du blev nöjd :D Hästen har jag fått och aldrig lyckats lösa, och det stod mellan att passa vidare eller slänga, då tänkte jag att du kan få axla utmaningen ;)

Jag lägger in bild på mitt imorgon, blev väldigt glad för paketen! En body mist från Victoria Secret, som luktar underbart! Och ett kravmärkt julkaffe, som jag provsmakade direkt och jag älskar det! Min sambo tyckte det var inte alls gott men jag kommer unna mig detta ofta :) Och godis till jyckarna som slank ner på 0,5 sekunder med betyg 5/5. Tack snälla SS, men jag har ingen aning om vem du är...

Mina paket!
5B8A421F-E062-4C5D-BB3B-1D365C5A7F8C_zps6kjiu7ne.jpg

Egengjord tavla med ett bett, bettnyckelring och underbar choklad (som redan är slut :o )
Har ingen aning om vem som är min tomte, men @WS6 bor väl i Skåne? Paketet är från Helsingborg :)
SÅÅÅ nöjd :D Tack!!!!

Helt rätt, jag bor i Skåne - Helsingborg närmre bestämt - och jag är din tomte! :D
Blir så glad av att läsa att du gillade det! :) (jag är själv väldigt nöjd med tavlan, och chokladen.. den är mumsig! ;) )
God Jul!

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 128
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 528
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 617
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar