Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

vi har fått paket
Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy

:D

Vi tänker på de som fått paket :)

jag vill se hur allas klappar ser ut :D

Kl

HUR skickar ni det? Hur blir det spårbart? Känner mig lite trög :):(

gå till posten/ica eller var du nu lämnar paket/brev och be dem skicka det som spårbart, blir dyrare än "skicka lätt" men spårbart blir det iaf :)
mitt gick på ca 100kr

Kanske hämtar jag ut ett paket samtidigt som jag skickar iväg mitt :D

Fick "äntligen" iväg mitt paket idag :)

Två timmar senare fick jag mail att jag kunde hämta upp mitt paket (önskar posten varit liiite snabbare ;) ). Hoppas jag hinner hämta upp det i morgon - spännande :)

*kl*

vi har fått paket
Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy
Killaloe

Jag har hämtat ut mitt paket så bilder kommer förhoppningsvis under morgondagen :) Men jag kan redan nu säga att det var superfint inslaget och min katt älskade sin inslagning (så secret santa, din katt har mycket god smak!)

Senast ändrad:

Jag har fått mail om att ett paket är postat till mig. Och _om_ det är Santa-paketet så har jag mina misstankar om vem det är ifrån... :sneaky:

idag är väl den sista dagen då allt ska skickas? så då borde det trilla in paket hos alla snart :D

idag är väl den sista dagen då allt ska skickas? så då borde det trilla in paket hos alla snart :D

Stämmer bra det! :D

En person kommer få sitt paket lite senare än de andra, en tomte bestämde sig för att hoppa av igår nämligen, så jag och en frivillig tomte till jobbar på att få ihop en julklapp till h*ns offer.

Men den som skulle skicka till den som hoppade av då? Har den hunnit skicka redan? Det är ju lite surt... ;)

Mitt paket är paketerat och betald frakt med skicka lätt och i kväll blir det inlämnat när jag ska ut och skjutsa barn! :D

KL*

Hur går det för er allihop? Fortfarande väldigt många som inte meddelat att de skickat, sista dagen idag! :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 801
Senast: cambodia
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 244
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka