Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet jag inte vilken användare det var, men jag blev kontaktad av en tjej som missat anmälan också - ni kanske kan tomta alla tre? OM hon fortfarande är intresserad alltså? (Och om det inte redan är hon som du ska tomta för. xD)
Jag är så glad! Blev kontaktad av ett frivilligt offer som också missat sista anmälan till Secret Santa och vi bestämde att vi ska tomta för varandra. Så nu är vi två till som kan vara med i snacktråden!
kl
Jag hoppas att min santa inte har hunnit skicka mitt paket o jag hoppas att jag inte är ett dåligt offer..men jag förlorade precis min bästa älskade vovve inte ens 20 månader gammal så om det var något till honom i paketet snälla skicka inte det!
Hörrni! Glöm inte fylla i listan!
kl
Jag hoppas att min santa inte har hunnit skicka mitt paket o jag hoppas att jag inte är ett dåligt offer..men jag förlorade precis min bästa älskade vovve inte ens 20 månader gammal så om det var något till honom i paketet snälla skicka inte det!
kl