Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Lite nervöst är det allt, verkar tveksamt om jag får hem den tänkta klappen i tid, men det borde gå! För att lugna nerverna har jag åtminstone varit och spanat på plan B idag, kan bli bra det också.

Nu vet jag inte vilken användare det var, men jag blev kontaktad av en tjej som missat anmälan också - ni kanske kan tomta alla tre? OM hon fortfarande är intresserad alltså? (Och om det inte redan är hon som du ska tomta för. xD)

Det är det :D
Rart att du tänkte på mig, tack!

Jag är så glad! Blev kontaktad av ett frivilligt offer som också missat sista anmälan till Secret Santa och vi bestämde att vi ska tomta för varandra. Så nu är vi två till som kan vara med i snacktråden! :D

Jag med! Har missat ss förra året med så det är jättekul! :)

Jag hade fel, det var inte mitt SS paket som kom, det var en julklapp till dottern från en annan underbar bukefalist :love: Men, jag har idag inhandlat min klapp! Så ikväll blir det packetering och så bör jag kunna skicka imorrn :)

Nu har jag precis skickat i väg mitt paket, hoppas mottagaren blir glad. :)

Har även fått mail om att mitt paket är på väg. :)

Kl

Puh, det var inte lätt i år! Men nu är julklapp inhandlad, det blev kanske inget klockrent men jag hoppas att mottagaren blir glad. :) Kommer skicka imorgon.

KL

Nu är jag också klar och ska "bara" få iväg paketet. Första gången jag är med och jag fick roliga ledtrådar att arbeta med, jag hoppas att mitt offer blir någorlunda glad. ;)

kl

Jag letar efter sista delen i mitt paket, jag vet att det finns här hemma någonstans, men var?! :banghead:

Jag har fått mitt paket från Secret Santa idag, och har varit och hämtat ut det! Min secret santa hade verkligen ansträngt sig med att pynta till och med kartongen som paketen levererades i. Nu är jag ju hiskeligt nyfiken på vad som finns i paketen! :D
Blev lite extra glad när jag såg att det stod "vovve 1" och "vovve 2" på två av paketen - mina hundar är som mina barn (nja, det var väl och ta i, men nästan... :p ) så att de också får paket är extra välkommet hos mig. :)

Det roliga med det hela var att min secret santa uppenbarligen har samma efternamn som min sambo - vilket gjorde att jag blev tvungen att fundera några varv extra när jag fick avin och såg min sambos efternamn som avsändare (men med ett kvinnligt förnamn som jag inte kände igen). :)

Själv har jag köpt allting till mitt offer, men nu ska jag bara ta och skicka det också. Letar efter något lämpligt att skicka paketen i bara. :)

kl

Jag hoppas att min santa inte har hunnit skicka mitt paket o jag hoppas att jag inte är ett dåligt offer..men jag förlorade precis min bästa älskade vovve inte ens 20 månader gammal så om det var något till honom i paketet snälla skicka inte det!

kl

Jag hoppas att min santa inte har hunnit skicka mitt paket o jag hoppas att jag inte är ett dåligt offer..men jag förlorade precis min bästa älskade vovve inte ens 20 månader gammal så om det var något till honom i paketet snälla skicka inte det!

Jag beklagar sorgen.. :(
Kontaktar din tomte!

Hörrni! Glöm inte fylla i listan! :D

Vi har fått paket:

Cambodia

kl

Jag beklagar förlusten :( *stor kram*

kl

Beklagar förlusten! :(

Åh! Jag beklagar förlusten, alltid tragiskt, ffa när dom är så unga! :(

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
569
· Visningar
19 658
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 235
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka