Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*muttrar* Jag vill också få avisering och hämta paket. Jag vill jag vill jag vill! :mad: :D

KL

BAAAAAH!!! Nixehen du måste tömma din inkorg!!! :p

Åh herrejösses! Här åker man iväg i godan ro ett par timmar för att handla lite julklappar - kommer hem, möts av en överfull inbox här och en skrikande mail som säger " XX PERSONER HAR FÖRSÖKT ATT SKICKA MEDDELANDE TILL DIG PÅ BUKEFALOS!!" :rofl:[/COLOR]

NU är den delvis tömd i allafall. Så Pm:a på! ;)

kl
Har fått mejl om att paket är på väg.:)

Hoppas mitt offer uppskattar sina klappar. Hade väldigt tomt på idéer men känner mig rätt nöjd med det som skickades iväg till slut.

Mitt blev färdigt i lördags men jag missade att skicka idag så det går iväg imorgon, jag får be så otroligt mycket om ursäkt till mitt "offer" :)

Jag har skickat och jag hoppas verkligen att mitt "offer" gillar det hon får :) Faktum är att jag själv hade lite svårt att skiljas från det...

*kl*

Här kommer bilden på mina paket.
image+%25282%2529.jpeg

Det med snöret är till katten, men icke tyckte hunden och norpade det när jag hade framme paketen för fotografering :D
image.jpeg

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
20 147
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 249
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 058

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka