Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Instämmer, extremt söt :D

*kl*

Nu när allt är på g tycker jag att det är lämpligt att tacka vår Big Santa (alias Nixehen) för allt jobb, det måste ha tagit mycket tid!

Så, låt oss höja våra glöggmuggar i en skål för Big Santa, ett fyrfaldigt HO HO HO HO! :bow: :bow:

Nu när allt är på g tycker jag att det är lämpligt att tacka vår Big Santa (alias Nixehen) för allt jobb, det måste ha tagit mycket tid!

Så, låt oss höja våra glöggmuggar i en skål för Big Santa, ett fyrfaldigt HO HO HO HO! :bow: :bow:

Jag håller med! Det är fantastiskt snällt och bra gjort av vår StorSanta att hålla i det här :)

Och min knasiga hund tackar för komplimangerna :)

KL*

Hur går det för er allihop? Fortfarande väldigt många som inte meddelat att de skickat, sista dagen idag! :D

AHH jag har totalt glömt bort detta :banghead: :o MEN jag skickar idag!! Hejaheja och förlåt mitt offer om det kommer fram sent... :o:o:o

vi har fått paket
Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy
Killaloe
Huntress
Sonic 76
Paddington
Adelente

Hämtade ut mitt idag!

2qvn.jpg

Gjorde som det stod och öppnade det och där i fanns....

u9hb.jpg

Nu gäller det bara att hålla fingrarna i styr fram till julafton! :D

Här är mitt paket! :)
DSC_19991_zps1912d776.jpg

(Ingen aning om varför bilden envisas med att vara på högkant här då den inte är det någon annanstans..)

Nu har jag också hämtat pakke. Återkommer när jag får tid att lägga in bild. Det var en hel hög med små paket. :)

KL

Jag har fått en avi från någon obekant så jag hoppas att det är min julklapp :D

Sami säger att "Paketä fånka!" Plommon är lite försiktigare, "De kan ju va en bomb matte...".

Hi, hi....jag har fått mitt paket idag....2 rosa paket låg däri. Ska försöka lägga ut en bild senare men jag är inte säker på "att jag kan". :o:D

Jag håller med Tack snälla Big Santa, ditt arbete är mycket uppskattat!

Jag håller med! Det är fantastiskt snällt och bra gjort av vår StorSanta att hålla i det här :)

Ja, ett stort tack till Big Santas engagemang!
:bow::bow::bow::bow:

Jag håller med Tack snälla Big Santa, ditt arbete är mycket uppskattat!

Ååååh! Tack hörrni! :love::love:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
20 146
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 249
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 058

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka