Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Ja helt rätt! :D Du såg att det var en liten nummerlappshållare i paketet också? Tyckte godisgömman var så fin och perfekt när man har kjol eller klänning på utställning ;)

Exakt och så fin :) Jag kommer ha den snyggaste godisgömman!! Så kul att du hittade så bra saker, när jag öppnade det så tänkte jag genast "detta är ju någon som känner mig" :D

*kl*

jag vill gärna ha några ledtrådar från min tomte, jag har inte kommit på vem det kan va, och jag blev såååå glad för det! :D
Det är nån i Uppsala och är ganska säker på att det inte är Big Santa. Jag har namnet men jag tror inte det säger mig nåt om nicket.

Tack så mycket tomten! En härlig pocketbok och en form till bakning (Den har jag tittat på massor av gånger, men aldrig köpt så jag anar att min SS bor i närheten av Dollarstore)

Stort tack för presenterna - den där chokladen blev helt klart en ny favorit, bara smälte i munnen :d

Får en känsla av att min tomte ej skrivit så mycket här än så väntar och ser :D

Mitt "offer" har inte skrivit än :)

kan säga att mitt "offer" inte behöver så mycket ledtrådar för det har h*n tillräckligt i paketet ;)

Tack så mycket tomten! En härlig pocketbok och en form till bakning (Den har jag tittat på massor av gånger, men aldrig köpt så jag anar att min SS bor i närheten av Dollarstore)

Det är jag som tomtat dig i år :) Pocketboken är min absoluta favorit! Hoppas du gillar den!

Jo, jag bor i närheten av Dollarstore, lr snarare, jag jobbar i Eksjö men bor utanför Vetlanda.

Bah! Om inte du är min tomte så har jag ingen aning :p Baserade mina gissningar på de som skrivit i tråden att de precis skickat, och kopplat det till tiden när mitt paket checkades in :angel:

Jag behöver ledtrådar!! :o

Det är jag som tomtat dig i år :) Pocketboken är min absoluta favorit! Hoppas du gillar den!

Jo, jag bor i närheten av Dollarstore, lr snarare, jag jobbar i Eksjö men bor utanför Vetlanda.

Den verkar väldigt bra och i min smak. Och formen är perfekt! Här ska bakas :) Tack än en gång!

kl
Min julklapp för perfekt egentid!
20131224_082610.jpg

Hur många gissningar får man? Första var ju fel så nu försöker jag igen...
chiara är du min tomte?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
589
· Visningar
20 003
Senast: netia
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 244
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 058

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka