Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

KL
Försöker ladda upp bild på mitt paket, får se om jag lyckas. ;) Har ingen aning om vem det kan vara.

Lite ledtrådar till mitt offer:

1. Skumma lite i mina trådar, både de jag skrivit i och startat själv kan ge en ledtråd.
2. Mitt offer har inte lagt in några bilder på vad som fanns i paketet!

Nu lyckades jag!

b82683.jpg

Ledtråd: Används när mitt offer vill slippa omvärlden en stund.

*kl*

Ledtråd till mitt offer:
Du har skrivit att du fått paket, men inte vad som var i och du har inte lagt ut bild.
Paketen kom med rim och har delvis hästanknytning. :)

Tackar allra ödmjukast för den suveräna klappen :)

Det var så lite så! Kul att höra att julklappen blev uppskattad. :) Såg nämligen att du skrivit i en annan tråd här på buke att du önskade dig ett par Koss - lurar för att dina hade gått sönder, det var så jag kom på vad jag skulle ge dig.

Lindt har en butik på Freeport där de säljer i lösvikt, h3lt livsfarligt... Kul att du tyckte om pralinformen!

*KL*

Kan min tomte ge mej nån ledtråd (om du nu inte redan har gjort det och jag inte har förstått det).... :p

Mycket tacksamt :)
Kommer användas flitigt, har suveränt ljud dessa lurar :)

Mitt offer har inte hörts av sedan hon skrev att paketet var uthämtat.
Antingen blev det en besvikelse eller också har hon ett liv utanför bukefalos.:p

Kl

Sådärja, här kommer bilder på mina julklappar! :)

Fick en söt liten björn som min ena katt älskar! Hon bär omkring på den hela tiden :love: Fick tyvärr ingen bild när hon gör det så hon fick ställa upp på en annan bild :D
11c4d91476173624e4733af5752470b9_zpsadc7a057.jpg

Sen fick jag också en kylskåpsmagnet och en krok, båda i form av en katt :D
ecdd301990c1d38051d772f0073cc263_zpsa7c89c76.jpg

Tack min snälla tomte! Men jag behöver nog en ledtråd till vem du är!

Ledtråd till den jag tomtade för: Klapparna anspelar på två av dina ledtrådar från anmälan :)

Kl

Jag fick te, en fin tekopp och något slags spännande gojichokladgodis som ska provas bara jag kommer hem efter helgen. Tack snälla tomte, det kommer värma fint om kvällarna bara vinterkylan infinner sig! :)

Har ingen aning om vem som skulle kunna vara min tomte och det verkar som många av ledtrådarna/julklapparna är lite liknande, så kommer bli svårt att lista ut :p

Edit: skulle det kunna vara Bitta som är min tomte?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 719
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 236
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka