Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Paketen är öppnade! Gillade/hatade speciellt labyrintsparbössan :p Väldigt roligt att ledtråden på vem min SS var inuti den så jag var tvungen att tygla mitt dåliga tålamod och ta mig igenom den. Sen hade jag ett mindre smart ögonblick när jag äntligen hade fått upp den, då fick jag för mig att jag skulle stänga locket på den med ledtråden fortfarande kvar inuti..... :meh: *haha*

Tillslut fick jag mina ledtrådar och jag gissar att min Secret Santa är: MinIan

:D

img_2219_redigerad-1_52babe7cddf2b323dc7d4f45.jpg

img_2222_redigerad-1_52babe7c88e59d0948b5431c.jpg

kl

Här kommer bild på mina klappar, den fina ljuslyktan och under katten kan ni skymta den mycket uppskattade leksaken :D

secret+santa.jpg

*KL*

Sitter här och njuter av en kopp härligt te - tack snälla hemliga tomten!.
En liten hint till mitt offer: temat på julklappen var mys. :)

*KL*

Detta fick jag i mitt paket :)

1521251_10151862512172012_482345405_n.jpg

Ett paket kex (super till brien jag har i kylen), ett paket te som heter "apple loves mint" och en burk med hemmagjord äppelgele med smak av chili och lime :) I framkant på bilden är det ett ihoprullat pappersark med ett långt julrim som såklart lästes innan övrigt öppnades :)

Stort tack till min hemliga tomte som jag tror är TeamLundVer :)

Tyvärr, chio, du får leta vidare. Precis som jag, jag skulle nog behöva en ledtråd eller två.:)

Men där är du ju mitt illa offer :D (låter väldigt elakt) haha :)

Tänkte ju köpa choklad till dig, men såg det där blocket och kände att det var ett måste hehe :D

Smart choklad ;)
Jag satt faktiskt själv och försökte få upp sparbössan, ville ju försäkra mig om att den fungerade som den ska och jag lyckades ;)

och lite mysbelysning :)

Ät inte upp blocket nu! ;)

Stämmer bra :)

Själv har jag inte nån aning, men ska grunna lite till.
Vill gärna ha en ledtråd till ju

Varsågod ;)

Är så glad för mina lurar då ekonomin verkligen inte tillåter inköp av sådana dyra och jag inte kan ha in earlurar :)

Vore kul att se och höra vad mitt "offer" tyckte om sin(a) klapp(ar)..
Så blev det en ledtråd också kanske..

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
586
· Visningar
19 954
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 244
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 058

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka