Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Klappen jag skickade var kanske inte helt tydlig..och det hade jag visst missat! Men en sak var något man använder... :angel:

Ledtråd till mitt offer:

Vi har skrivit i samma tråd på hund-forumet, tråden handlar om det som 2 av 3 julklappar är till för ;)

Jag tror att du är min tomte :D min tanke är att det måste vara någon som skrivit i samma tråd som mig då det var sååå bra :D

Tusen tack SS!
En mumsig Lindtchoklad, te som luktar supergott och bäst av allt en "doftgran" i form av en borderterrier. Hundarna tackar så mycket de också, godiset uppskattades mycket.

Jag är värdelös på att gissa, men utifrån avsändaren, Minlan?

inte jag nej :p

Här kommer bilder iaf :)

20131224_085950_52b9c24488e59d56ff93d306.jpg

Zita vill bara springa iväg och tugga i sig det på en gång!
20131224_085533_52b9c253e087c31c7705047d.jpg

Hahahah :D MEN vilken mobbing, hur ska jag nu veta hur man gör? :( ;)
20131224_090123_52b9c22188e59dbcdc98be84.jpg

*kl*

Stort tack till min Santa, som jag fortfarande tror är Hjartagna - det blev såå rätt :)

Har funderat på att köpa pralinformar i flera veckor och tom stått och hållit i dem men inte köpt några - och Lindt chokladen är redan provsmakad :d

Ja helt rätt! :D Du såg att det var en liten nummerlappshållare i paketet också? Tyckte godisgömman var så fin och perfekt när man har kjol eller klänning på utställning ;)

Älskar min ss :)
Och det är ju nån som känner mig lite :)
Bild kommer snart men gissa?
Hmm ullo eller ninnurur tror jag men hmm
Finns lite som talar emot.

KL

Jag tror att mitt offer kan få en ledtråd genom att läsa trådar jag skrivit i samt skapat.

*kl*
En intensiv julafton börjar lugna ner sig och jag har äntligen tid att titta in! Jag har inte en aning om vem som skickade till mig, men jag fick bukeboken! Och jordgubbschoklad och te! (tror jag det är, det luktar väldigt gott ialla fall! :) )

Jag är väldigt glad och tacksam! :love: Men jag är väldigt dålig på att gissa... Och nu har jag bara snabbläst ledtrådarna... :D Men MinIan kanske? :D

STORT tack till min SS. :D
Jag fick en rosa gosig filt (love it, sååå jag), en pocketbok som ska bli väldigt intressant att läsa (den kom väldigt rätt i tiden) samt en jättefin glasburk med hemmagjort julgodis/pepparkakor i. Mums!!
Bild kommer senare och jag gissar på att min tomte är sonic76..??
:)

Stort tack till min S.S för klapparna jag fick, det var en pocketbok, en choklad och två sorters te. Boke ska påbörjas i morgon tillsammans med te o chokladen :d.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
33 34 35
Svar
698
· Visningar
21 999
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 265
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 030
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 059

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka