Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag meeeed! Mest nyfiken pÄ mitt egna Àgg sÄklart, men Àven pÄ vad mitt "pÄskoffer" tycker om det jag gett.. och sÄklart Àr det ju kul att se alla andras! Snart lördag!SÄÄÄ nyfiken pÄ vad som Àr i Àgget!
à h nej, jag som hade fÄtt för mig att fredag var öppningsdag. Nu blev det ju Ànnu lÀngre att vÀnta . Men Ä andra sidan bÀttre att upptÀcka det idag Àn pÄ fredag, tÀnk att ha hunnit plocka fram allt och vara redo⊠och sÄ tvingas vÀnta en dag tillJag meeeed! Mest nyfiken pÄ mitt egna Àgg sÄklart, men Àven pÄ vad mitt "pÄskoffer" tycker om det jag gett.. och sÄklart Àr det ju kul att se alla andras! Snart lördag!
Oh no! Men ja, tur du kom pÄ det nu!à h nej, jag som hade fÄtt för mig att fredag var öppningsdag. Nu blev det ju Ànnu lÀngre att vÀnta . Men Ä andra sidan bÀttre att upptÀcka det idag Àn pÄ fredag, tÀnk att ha hunnit plocka fram allt och vara redo⊠och sÄ tvingas vÀnta en dag till
Mina ligger gömda i en garderob, eftersom Passi var bra sugen pÄ att försöka ta sig in i lilla Àgget. Har inte ens klÀmt lite grannLite nyfiken Àr jag allt.
Men jag har klÀmt pÄ paketen och tror jag har en aning vad som Àr i flera av dem .
Sen ska det bli spÀnnande att se vad alla fÄr, och hur den jag skickat till kommer att reagera.
Mina stÄr ovanpÄ ett högt skÄp, men jag tog ned dem för att klÀmmaMina ligger gömda i en garderob, eftersom Passi var bra sugen pÄ att försöka ta sig in i lilla Àgget. Har inte ens klÀmt lite grann
Kan man rensa skrivbord? #alltliggeröverstLigger förvarad pÄ mitt skrivbord, som lite halvstökig - mÄste rensa nÄn gÄng
Organiserad röra sÄklart!Kan man rensa skrivbord? #alltliggeröverst