Det är jättefint!@Takire Kortet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jättefint!@Takire Kortet
Getbjörn är en girig typ, allt är till honom.Och mina paket . Eller ja. Passis paket, om man frågar honom
Visa bifogad fil 115219
Mitt paket gick tydligen inte att leverera.. TROTS ATT JAG VARIT HEMMA NÄR DET STÅR ATT DEM VARIT HÄR!
Får väl snart en avi så att jag kan hämta..
Så jäkla tråkigt! Framförallt när jag för en gångs skull faktiskt va hemma..PostMord är hopplösa! Fönstret på mitt hemmakontor vetter ut mot vägen... dvs jag ser om det kommer någon postbil. Det är många gånger det plingat i telefonen att det inte gick att leverera utan att jag sett någon postbil
Nu har jag fått info om att det vänstra är till hästarna, det lilla till katterna (precis som Passi redan förstått) och det högra till dottern .Nu har jag öppnat ytterkartongen. Det var ingen hamsterbur där i, men det gjorde ingenting, för jösses vad paket
Det låg tre ägg i, som verkar ha haft band runt sig men dom låg intill nu (äggen var dock fortfarande stängda ). Ett till hästarna, ett till katterna och ett till dottern . Dessvärre vet jag inte var till-lapparna hör hemma för ett visa vilket som är vems, kan min hare meddela Big Bunny så jag kan placera dom rätt?
(Passi gissar att det i mitten är till honom)
Vill även fråga om det är okej med er andra i tråden att dottern får öppna sitt ägg nästa helg? Hon är hos mig varannan helg och därmed inte här på påsk. Kan såklart vänta med att visa innehållet till rätt datum i så fall. Annars får hon vänta till helgen efter.
Visa bifogad fil 115217
Det fanns två paket till mig där i också, dom får komma på bild i eget inlägg
PostMord är hopplösa! Fönstret på mitt hemmakontor vetter ut mot vägen... dvs jag ser om det kommer någon postbil. Det är många gånger det plingat i telefonen att det inte gick att leverera utan att jag sett någon postbil