Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Imorgon lördag är det lopp i Finland som jag hemskt gärna vill se, men finska är inte direkt min starka sida... Någon som vet om, och vart man kan se loppen? Atg-live visade lopp därifrån idag men morgondan verkar de inte visa dessvärre.
Banan är förresten Kouvola.
Alle de finske løpene blir lagt ut gratis etter en times tid - gå til https://www.fintoto.fi/ velg "LIVE" i menyen og på neste side så går du til "Videokirjasto" (Øverst til høyre) - der kan du søke etter alle løp av en bestemt hest eller bla deg gjennom arkivet til du finner det løpet du vil se
Hästmänniskan Ja, när det kommer till bil så vill jag köpa rejäla grejer så jag förstår hur du menar. Där är det inte värt att vara dumsnål. Däremot...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.