Se lopp från Finland?

misan

Trådstartare
Imorgon lördag är det lopp i Finland som jag hemskt gärna vill se, men finska är inte direkt min starka sida... Någon som vet om, och vart man kan se loppen? Atg-live visade lopp därifrån idag men morgondan verkar de inte visa dessvärre.
Banan är förresten Kouvola.

Sv: Se lopp från Finland?

Tack, hittade därifrån till fintoto som sänder lopp men då måste man ha ett finskt bankkonto så det blev inget av med att se loppet för mig :(

Sv: Se lopp från Finland?

Alle de finske løpene blir lagt ut gratis etter en times tid - gå til https://www.fintoto.fi/ velg "LIVE" i menyen og på neste side så går du til "Videokirjasto" (Øverst til høyre) - der kan du søke etter alle løp av en bestemt hest eller bla deg gjennom arkivet til du finner det løpet du vil se

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 879
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 547
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar