MissFideli

Trådstartare
Installerade RealPlayer för ett tag sen och nu kan jag knappt se några filmer. Vilket program krävs för att se .avi ?
Hade tidigare bara MediaPlayer och då gick det oftast bra. Kan man ändra så den använder MediaPlayer som standard istället?
 
Sv: Se filmer

I Media Player under Options -> File types kan man klicka i vilka filtyper man vill att Media Player ska vara default för. Då ska MP öppnas automatisk när man vill spela såna. Jag tror att det funkar för att kunna spela .avi-filer.
 
Sv: Se filmer

Tack ! När jag öppnade för att kolla det du skrev, så fick jag tips om en uppdatering. Gjorde den och då lade programmet sig som standard självt. Perfekt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
628
Tjatter Alltså var och varannan gång jag handlar, oftast på ica, så är det fel på kvittot. Som idag i lilla lokala ica butiken skulle osten...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 139
Senast: MML
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 805
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 701
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp