SD nu NÄST Störrrsta Partiet Del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Favorit i repris
"
Plats finns i västliga demokratier. Att ta emot sådär 5 miljoner flyktingar på 5 år är en piece of cake, bara viljan finns. Punkt. Det var precis det jag hävdat i oändliga forumtrådar

5 Jul 2015#1915

SD nu 3:e störrsta parti. Del III"
Vem? Sjöberga naturligtvis.
Så vi kan nog dra slutsatsen att de beskyllningar som framförts mot mig kommit på skam ;)

Och vi slår i taget innan vi når 200 000...må de?

Det är inte fullt eftersom inte alla kommuner gör vad de kan. När alla kommuner bidrar kan vi diskutera om det är fullt eller inte fullt.

Det finns säkert fler platser, det betvivlar jag inte- hos oss finns en bygdegård ledig- rymmer säkert 10-15 st, men glöm inte att det inte bara är kommunerna som bromsar, boendena duger inte alltid och här ute på vischan utan busskommunikation vill inte så många bo.

Det finns säkert fler platser, det betvivlar jag inte- hos oss finns en bygdegård ledig- rymmer säkert 10-15 st, men glöm inte att det inte bara är kommunerna som bromsar, boendena duger inte alltid och här ute på vischan utan busskommunikation vill inte så många bo.

Utan wifi och fullgott brandskydd är det inte något alternativ.

Favorit i repris
"
Plats finns i västliga demokratier. Att ta emot sådär 5 miljoner flyktingar på 5 år är en piece of cake, bara viljan finns. Punkt. Det var precis det jag hävdat i oändliga forumtrådar

Det är väl bara att konstatera att regeringen är riktiga skitar som inte har den rätta viljan.

För det har man fått lära sig här på buke. Har man bara den rätta viljan så går ALLT. Med den rätta viljan är man frisk och har ett jobb. Punkt.

Då lär du bli besviken. För nu vädrar SD en möjlighet till en plats i en kommande regering. Och man kommer därför att vara väldigt diplomatiska....
Du kan ha rätt där men jag hoppas att SD inte gör om sig allt för mycket för SD behövs och SD bestämmer trycket, SD vet hur verkligeten ser ut och hur den blir om man inte sätter stopp i tid

Nä Lima var väl ett bra exempel :laugh:

Ok.Där rök den bygdegården.
Där fick du till det :p
Det är väl bara att konstatera att regeringen är riktiga skitar som inte har den rätta viljan.

För det har man fått lära sig här på buke. Har man bara den rätta viljan så går ALLT. Med den rätta viljan är man frisk och har ett jobb. Punkt.
Håller med. En riktig skitregering som inte har viljan att ta emot mer nu när trycket ökar inför vintern. Landet är ju stort så det är väl bara att köpa in fler tält. Hur svårt kan det vara.

Den tyska regeringen är lortar, den svenska regeringen är lortar...finns det ngn regering som inte är lortar?

Jag har inga flyktingar hos mig, kommer heller inte att ta in ngr, hur många har du...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre SD är ett märkligt parti. Förutom att de historiskt (nåja, 1988 i alla fall) bildades ur organisationen Bevara Sverige Svenskt (som...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
13 021
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Relationer och är på väg att bli näst störrsta partiet i Sverige. I senaste Yougov tilldelas SD hela 19% och nu är det hausse på SD. Å det som är...
107 108 109
Svar
2 178
· Visningar
89 412
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar