Gammeln
Trådstartare
Fråga Gunnar han borde veta. Han är ju adminHur mycket får SD-s nättroll per inlägg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga Gunnar han borde veta. Han är ju adminHur mycket får SD-s nättroll per inlägg?
Ynkligt av media att inte vilja behandla M och KD på samma sätt som man behandlar SD.
Lika mycket som en del här får av AFA eller RF?Hur mycket får SD-s nättroll per inlägg?
Fråga Gunnar han borde veta. Han är ju admin
Men de bedriver ju samma politik som SD. Är det bara partinamnet som gör att M och KD inte är rasister? I så fall kan ju SD byta namn och slippa rasiststämpeln.Det beror på att vare sig de gamla, nya eller nygamla Moderaterna är ett rasistiskt parti.
Lika mycket som en / del är /AFA eller RF?
Men de bedriver ju samma politik som SD. I så fall kan ju SD byta namn och slippa rasiststämpeln.
Men jag struntar väl blankt i vem som hade rätt om SD? Påståendet var att YouGov var det opinionsinstitut som kom närmast valresultatet. Det var de inte.
Jag förstår om det kan kännas lite jobbigt att jag försöker hålla koll på den här tråden och de tidigare bannade eller varnade användarna i den.
Tyvärr är den allt som oftast väldigt trist att läsa.
Nej, dels bedriver inte SD någon politik, eftersom de inte har något inflytande. Opinosbildning, vilket de nu också gått ut offentligt med. Dels så skiljer åsikterna sig åt och till skillnad mot i SD, har M i de fall man kommit fram till samma åsikt inte en rasistisk grund.
Tyvärr måste jag erkänna att FP var bra på en sak och det var när Björklund sa åt Lövet på bästa sändningstid i partiledardebatten i SVT, att göra sig av med MP först därefter kan man börja diskuteraTja M och KD har ju börjat fiska i grumliga vatten, tagit på sig den bruna skjortan och vad helst ni AFA-gubbar brukar
häva ur sig så nog har SD sett till att volymer och TUT nu är uppe på bordet. S lär vika ner sig i frågan trots att lilla Fridolf och Gåsa flickan
lär gå i taket.
Lite underligt för det skulle inte bli en riksdagsmajoritet med fp+s i regeringen heller. Eller framförde han någon annan koalition?Tyvärr måste jag erkänna att FP var bra på en sak och det var när Björklund sa åt Lövet på bästa sändningstid i partiledardebatten i SVT, att göra sig av med MP först därefter kan man börja diskutera
Ehh? Gnäller du på att YouGov faktiskt hade SD på mindre resultat än det faktiska valresultatet?
Ja herregud , förlåt Sentio var bäst. Men ditt gnäll var ju att YouGovs mätresultat var totalt opålitliga, eller massuppfittade jag ditt
inlägg ? " YouGov använder sig knappast av metoder som anses vara tillförlitliga."
Alltså var ditt inlägg BS.
Lite underligt för det skulle inte bli en riksdagsmajoritet med fp+s i regeringen heller. Eller framförde han någon annan koalition?
Retoriskt sett är jag imponerad över det ständiga hånet och förlöjligandet som genomsyrar SD-anhängarnas inlägg i den här tråden. Det hade fått vilken samtalsanalytiker som helst att börja dregla.
Visst är det märkligt att man bara genom att analysera språket och tonen, utan att betrakta innehållet, med så hög konfidens kan bestämma var sympatierna ligger?
Grejen är bara att invandrare som inte har asylskäl i regel har ett jobb som väntar, så inte ens med strikt ekonomiska argument vore det smart att minska den.
Lika mycket som en del här får av AFA eller RF?
Nu kvittrar man på Twitter att Marks gymnasium har haft skolval på sin Demokrativecka och där blev SD störrsta parti med 22,8%. Så dessa ungdomar kommer att få rösta i kommande val på riktigt i verkligheten. SD verkar vara populära även bland gymnasie elever