Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh min tränare kvalade finalen bland 7-åring i dressyr så ikväll ska jag hålla och kolla på liveresultaten på equip
Haha vad kul! Då får vi hoppas att det går lika bra som förra året och att dom blir placerade iår igenHaha vi har nog samma tränare ;-) Jag kommer också hålla stenkoll ikväll
Haha vad kul! Då får vi hoppas att det går lika bra som förra året och att dom blir placerade iår igen
Ryttaren kunde inte rida då hen fortfarande inte hade nog med ork efter att ha varit sjuk, men inte ville missa att visa upp sin fina häst.Konstigt att det är tillåtet att låta en proffsryttare rida kvalomgången på onsdagen för att sedan själv rida i finalen? Blir ju väldigt konstigt om fler amatörryttare gjorde så? Tack och lov gör ju inte folk så normalt sett.
Hur funkar det att ansluta sin uppfödning till BT? Vilka är kraven? Vad är syftet?
Man kan även Breedersansluta i efterhand, men då kostar det mer.
Kraven är nog egentligen bara att de är SWB-grundregistrerade + att man betalar.
Syftet är väl egentligen bara att OM hästen blir så bra att den kommer till final i championatet och placerar sig så får man mer i prispengar... Så för de allra flesta betyder det bara att man sponsrar med prispengar till topphästarna