SANTIAGO MATIAS

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare The_Last
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 066
T

The_Last

Nån som sett denna hingst? Står i Castros träning o e från Chile. Skulle jättegärna vilja få lite info om honom! Älskar Golden Voyager avkommor!! :love: :d

Gå in på www.stallcastro.com. Sen går du vidare till "hästar i träning" så står hans namn där, klicka så kommer bild + information om honom upp, vilka lopp han vunnit osv.

Jo, jag vet, d var där jag fick reda på honom... :)
Men jag vill veta lite mer om honom, jobb han gått på Jägers osv..

Tror han varit skadad eller något, vet inte säkert. Har hört något om det. Tror inte han gått några jobb eller så än heller.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 623
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 490
Senast: julgrisen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 185
Senast: Johanna1988
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka