Samsung digitalkamera från netto

amalia

Trådstartare
Är det någon som har kikat på den alt. köpt den? Vi ska köpa in ett gäng kameror till jobbet och jag är nyfiken på hur bra/dåliga de är. Finns det plats för minneskort i kameran?

Sv: Samsung digitalkamera från netto

Är det någon som har kikat på den alt. köpt den? Vi ska köpa in ett gäng kameror till jobbet och jag är nyfiken på hur bra/dåliga de är. Finns det plats för minneskort i kameran?

Hur menar du? :confused: En digitalkamera måste ju självklart ha ett minneskort, annars fungerar den inte (en analog kamera utan filmrulle är ju inte heller så kanon! ;))

Jag antar att TS menar om det är möjligt att byta minneskort.

Finns de med inbyggda minneskort som inte är utbytbara... Uttryckte mig lite luddigt ser jag...

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb