Varför det? Det var ju inte länge sedan som modet sa att både män och kvinnor skulle visa röven. Det var ju jätte inneAlltså. Ja. Men vi kan nog dra en gräns någonstans när röven kommer fram?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför det? Det var ju inte länge sedan som modet sa att både män och kvinnor skulle visa röven. Det var ju jätte inneAlltså. Ja. Men vi kan nog dra en gräns någonstans när röven kommer fram?
Självklart är normer jätteviktiga? Jag skulle säga att de är helt oumbärliga för att vi ska kunna fungera tillsammans.Så då är normer något som är viktigt att hålla på? Va den man vill istället och skit i vad andra tycker så blir man lyckligare. Vill du gå så på stan, gör det varför ska andra hindra dig!
Hade det varit det omvända och det var han som tyckte att hon skulle skyla sig, hur hade tongångarna låtit då? Det vet ju jag hur det hade ylats här inne dåAlltså nog för att jag är all for att många normer är skit - men en del normer är faktiskt ganska okej. Mäns kroppar får redan ta betydligt mer plats i samhället än kvinnor och på ett helt annat sätt.
Vilka normer ska vi stryka så att människor ska "få vara som de är"? En nudist får mer än gärna vara nudist i hemmets vrå, men det är inte socialt accepterat att gå naken på stan. Jag är okej med det, kan jag känna.
Hade det varit det omvända och det var han som tyckte att hon skulle skyla sig, hur hade tongångarna låtit då? Det vet ju jag hur det hade ylats här inne då
Bara en försiktig undran, om det ska vara en relationsfråga, varför är inte sambon inbjuden så vi kan få hans syn på frågan? För såvitt jag vet, är man fler i en relation...
Fast du gör det helt okej att göra samma sak med män, förstår inte det konstruktiva i det. Ska kvinnor sluta gå med urringat också då? Kvinnor och deras kroppar kan ju chilla lite också. Lika bra att vi alla klär oss som mennoniter så ingens kropp syns eller tar platsVarför frågar du mig? Jag har redan problematiserat i denna tråd hur vi kvinnor synas under lupp vad gäller vår klädsel. Det betyder inte att det inte skulle gå att mötas någonstans på mitten. Män och deras kroppar kan ta och chilla lite med sitt spacetagande.
Fast du gör det helt okej att göra samma sak med män, förstår inte det konstruktiva i det. Ska kvinnor sluta gå med urringat också då? Kvinnor och deras kroppar kan ju chilla lite också. Lika bra att vi alla klär oss som mennoniter så ingens kropp syns eller tar plats
Det var ingen relevant jämförelse. En relevant jämförelse hade varit att ta ett exempel med en kvinna som går på bankmöte med häcken hängande utanför byxorna.Fast du gör det helt okej att göra samma sak med män, förstår inte det konstruktiva i det. Ska kvinnor sluta gå med urringat också då? Kvinnor och deras kroppar kan ju chilla lite också. Lika bra att vi alla klär oss som mennoniter så ingens kropp syns eller tar plats
Är det någon som helt missat poängen med mitt inlägg och även i tråden är det du.Alltså. Jeans med hål i har vi väl cirka alla ägt. Snygg runda till månen du gjorde när du missade poängen.
Brukar låta sådär när argumenten tar slutHalmgubba bäst du vill men du gör det utan mig i så fall.
Är det någon som helt missat poängen med mitt inlägg och även i tråden är det du.
Och vill hon ha det så, fine! Vad är problemet?Det var ingen relevant jämförelse. En relevant jämförelse hade varit att ta ett exempel med en kvinna som går på bankmöte med häcken hängande utanför byxorna.
Brukar låta sådär när argumenten tar slut
Alla har inte lust att skriva sura otrevliga inlägg likt dina, det får du helt enkelt acceptera.Förlåt, har du något att faktiskt tillföra tråden istället för att bara länka bilder?
Näääää, menar du att ÄVEN KVINNOR kan klä sig i slafsiga kläder (som märkligt nog är inne på nåt vis...)?!