Sambons julklapp Vad tror ni?

L

Liljan80

Nu har jag gjort sambons julklapp klar. Han får två tröjor med egen gjort tryck på. Dels denna:
17102508.jpg


Och sedan en som det står Stolt Pappa på i samma stil. Men där har jag inte tryckt bilden då vi inte vet om det är en pojk eller flicka som kommer i maj. Utan att jag skickar med bilderna (en blå och en röd).

Så nu vill jag veta vad ni tycker om den.

/Liljan80
 
Sv: Sambons julklapp Vad tror ni?

Jätte rolig idé. Finns ju inte alls lika mycket för blivande pappor som för blivande mammor där finns de roliga tröjor överallt!

Vet resten av släkten? Jag skulle tycka det var så kul när Rasmus ska bli storebror att på julafton öppnar han ett paket med en tröja det står "storebror" på!
 
Sv: Sambons julklapp Vad tror ni?

Jag tycker det är urmesigt att det måste vara olika FÄRG på pappa-trycken.

Varför då liksom? Det blivande pappa-trycket var väl coolt?
 
Sv: Sambons julklapp Vad tror ni?

Jag personligen tycker inte alls om den..gillar inte några såna tröjor med tryck varken för blivande mammor, pappor eller på babykläder. Nåt litet på en body kan väl vara sött men tycker annars inte om det.
Gillar heller inte t-shirtar och absolut inte vita av någon anledning...och med tryck är det ännu värre. Är nog en stilfaschist och skulle nog skämmas om min kille gick runt i en sån där...

Sorry! Men hoppas iaf att DIN kille blir glad o gillar den! Det är ju ändå huvudsaken! :)
 
Sv: Sambons julklapp Vad tror ni?

Riktigt fint, det hade varit något istället.
Hoppas han blir riktigt nöjd!
 
Sv: Sambons julklapp Vad tror ni?

Främst för att jag vill att det ska visa om det är en pojke eller flicka som kom.
Och det är det lättaste sättet att göra det på.

Så färgerna har kön för dig? Är det inte roligare att hoppa över den stereotypen, så får folk en anledning att prata med den stolta fadern?

Eller varför inte skriva "Stolt pappa till XXXXX" så informerar du även om barnets namn?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 272
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
2 112
Senast: lizzie
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 959
Senast: Elendil
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
599
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp