Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har ett fiskespel, småplastfiskar som gapar om du förstår hur jag menar... Och så ska man fiska upp dem med ett spö, det fungerar till en treåring utan problem, våran snart två åring är väldigt facinerad och lyckas ibland...
Vi har ett fiskespel, småplastfiskar som gapar om du förstår hur jag menar... Och så ska man fiska upp dem med ett spö, det fungerar till en treåring utan problem, våran snart två åring är väldigt facinerad och lyckas ibland...
Quips, måste det vara!
Det är ett bra spel om man har föräldrar som inte är lättstressade... vi har numera kasserat vårat, TROTS att barnen älskade det.
För att höra det där FRUKTANSVÄRDA ljudet när fiskarna åker runt och slår i munnarna... DET driver i alla fall oss till vansinneskanten, gärna glömmer de att stänga av det också när de går därifrån... :smirk:
Kan mycket väl förstå det!!!!!!!!!!!!!
Den andra spelet som tipsades om har vi som Bamse spel, jättekul, lagomt, och dessutom får de lära sig att räkna till 4 (det ska ju vara 4 i rad), antar att det är sådant ni menar.
Eftersom jag inte hittade fiskspelet så blev det två brädspel. Ett där man skulle slå med tärning och få fyra i rad och ett annat där man också slog tärning och så skulle man få flest spöken in i spökhuset!!
Hm jag hittade det jag köpte på Zetterlunds leksaker i Västerås...
Men jag ska kolla på det vi har om det står något märke på det!