Säljs dom i par - eller...?

F

Farouk

Klicka här för glitterboots!
Det framgår inte av sidan.
Ska köpa hem ett par, men vet inte om jag ska skriva in 1 eller 2 under "Antal". :o

Och JA, visst är dom helläckra?! :D :eek:
Vilken färg passar bäst till en mörkbrun ponny?

Silver eller guld, Azterix har silver :cool:

Jag är rätt övertygad om att de menar att de säljs i par.

är 99,9% säker på att det är 2 stycken som säljs.
annars så borde det stå att det säljs styckvis

Attack har silver..=)

185:- :eek:
Har sett några som kostat säkert uppåt 300:-, så det här är ett fynd! :d
Vad har du för färg på hästen din?

han är liksom konstig färg. men han är mrk.mrk brun med typ lila-rött i pälsen skit skummt.

:D
Jodå,nog är de häftiga!!
Typiskt ett sånt par som jag skulle kunna köpa till min kompis dressyrmuppen och hennes jättehalvblod bara för att.. :devil: :devil:
Men snygga,näe det är de inte,men nog skulle jag kunna köpa de alltid.. :bump: :banana: :rofl:

mina kostade 360:- men då va jag dum och köpte dom i en affär inne i sthlm.. jag visste inte att dom gick å få tag på internet då...

om du har silverspännen 8på träns osv) tycker jag silver men om du har mässingspännen tycker jag guld.

huh...*rysa*
Ta inte illa upp men... osmakliga ;)
Skulle någon tvingat mig (ev.betalt mig) skulle jag tagit dom lila.

/Sheena :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 043
Senast: TinyWiny
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 186
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar