L
lijoo
Jag har en äldre b-ponny som inte har något pass eller speciella papper, har inte brytt mig om att ordna pass för hon har bara varit på gården som sällskap i många år, köpte henne innan passen uppfanns!
Har vaccinationsintyget sen hon var föl, alla vaccinationer inskrivna, men annars är det rätt blankt på hennes papper.
tror inte ens vi gjorde något ägarbyte ,utan skrev bara kontrakt och betalade.
nu ska hon säljas som sällskapshäst , hur ska jag göra?
måste jag ordna ett pass då?
måste jag söka upp dom gamla ägarna och göra ett ägarebyte? har inte deras nummer eller namn alls längre..
hon är försäkrad i mitt namn sen många år dock?
snälla hjälp mig, och snälla döm mig inte, jag vet att det är lag på pass, men hon har bara gått här hemma på gården så det har inte blivit av, dessutom tycker jag pass är en dålig jobbig idee=(
Har vaccinationsintyget sen hon var föl, alla vaccinationer inskrivna, men annars är det rätt blankt på hennes papper.
tror inte ens vi gjorde något ägarbyte ,utan skrev bara kontrakt och betalade.
nu ska hon säljas som sällskapshäst , hur ska jag göra?
måste jag ordna ett pass då?
måste jag söka upp dom gamla ägarna och göra ett ägarebyte? har inte deras nummer eller namn alls längre..
hon är försäkrad i mitt namn sen många år dock?
snälla hjälp mig, och snälla döm mig inte, jag vet att det är lag på pass, men hon har bara gått här hemma på gården så det har inte blivit av, dessutom tycker jag pass är en dålig jobbig idee=(