Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tror jag du säljer dig själv lite högt och TS extremt kort i fråga om dennes kompetens och din egen förmåga och drivkraft ...
Jag tror du får läsa igen och Ffa inte förstår TS nivå . Sen är det väl iof lite bäddat för svar här och svårt för de som svarar i sig utifrån det , jag är förvånad att TS öht anlitar buke
Fast det är väl inte hanteringsråd TS är ute efter utan bara en fråga om man ska sälja en elak häst eller ta bort den? Sen kommer det lite spånande om varför hästen uppvisar detta beteende.
Som jag ibland skulle kunna skjuta ..
<------------------------------
Fast han är ju världens snällaste häst att hantera
Jag tror du får läsa igen och Ffa inte förstår TS nivå . Sen är det väl iof lite bäddat för svar här och svårt för de som svarar i sig utifrån det , jag är förvånad att TS öht anlitar buke
Jag tycker det är rätt relevant i en sådan fråga att ta reda på varför hästen anses elak, det KAN vara så enkelt som jag beskriver, att vissa ston ifrågasätter allt som andra ston (även tjejer av människosläktet) gör, eller så beter hon sig så även mot vana killar (som rent krasst är mer benägna att hålla på fasta rutiner) i stallet, och DÅ har man en problem häst.
Vilken erfarenhet TS har, spelar ingen roll i mitt scenario, om hon inte har samma förmåga som Helena Lundbäck att uppträda konsekvent och likadant i varje given situasjon häst och TS utsätts för tillsammans.
Det är därför jag påpekar att jag givetvis inte kan ge något exakt svar på problemet utan att först ha träffat hästen, utan bara en sannolik förklaring till varför hon (stoet) beter sig som hon gör.
Fast det är väl inte hanteringsråd TS är ute efter utan bara en fråga om man ska sälja en elak häst eller ta bort den? Sen kommer det lite spånande om varför hästen uppvisar detta beteende.
Som jag ibland skulle kunna skjuta ..
<------------------------------
Fast han är ju världens snällaste häst att hantera
Haha.. han är som en hund att hantera och rida hemma så vem som helst kan frottera sig med honom.. det är väl bara på tävling som det blir lite för mkt personlighet ibland
Men du bor ju i min stad så det är bara att komma och hämta honom
Jag kommer INTE starta en tråd om det...
Nja du är ju dressyrmänniska så du sätter nog tillbaka honom i hagen rätt snart
Ha ha ha! Underbart! Jag bara älskar hans öron. Dom är alltid framåt. Är det på travbanan vid Höglanda?
Jag kan leva med en ponnytrav. Traven är lättast att göra något åt.
Ts: Samma här, sorry för trådkapningen . Skall försöka bättra mig.