Saknar du också din häst? stödja varandra

Sv: Saknar du också din häst? stödja varandra

jag fatta heller inte att minshettis(ida) var borta när jag fick reda på det jag tyckte det var taskigt av dom som låna henne inte sa nåt lite tidigere iallafall.

sen nu har jag en korsningshäst fullblod/halvblod/paint å hon har blevit halt men vi hade en vetrinär hemma som inte visste vad det var lite tråkigt da men . å sen ä hon bara 2 snart 3 år .

min syrra hade en import ponny som vi fick avliva för spatt

jag fatta heller inte att minshettis(ida) var borta när jag fick reda på det jag tyckte det var taskigt av dom som låna henne inte sa nåt lite tidigere iallafall.

sen nu har jag en korsningshäst fullblod/halvblod/paint å hon har blevit halt men vi hade en vetrinär hemma som inte visste vad det var lite tråkigt da men . å sen ä hon bara 2 snart 3 år .

min syrra hade en import ponny som vi fick avliva för spatt

Ja.
Det är ju hemskt, om dom bara lånat ponnyn.
Kan dom väl inte bara strunta i att säga något till dig.
Väldigt taskigt, du kanske vill säga hej då osv.
Stackare.

Har ni åkt till någon klinik eller så med korsningen ?
För att göra en utredning där, om vetrinären inte kunde säga vad det är för fel.
Så var de för mig med, tog ut vetrinären o hon sa att vi skulle åka med honom till klinik.
Så vi fick åka ett antal gånger, och nu är han borta :'(
usch de är så hemskt.

nej hon gav henne behandling å skulle kolla för hon var rejält halt men hon blev bättre med behandlingen å nu kan hon vara helt normal men nästa dag ä hon halt igen inte rejält men markerar så vi kanske ska åka till atg häst kliniken i karlstad med henne

det ä hemst å mista en vän :(

kramar till alla som sakner sin vän

Okej.

Alla som mist en god vän, vi alla är starka.
Vi har gjort våra vänners liv, till något fint.
Något bra.
Hos oss har dom haft det bra, haft god skötsel, bra med foder m.m..
Jag vet att våra underbara fyrbenta vänner, älskar oss lika mycket som vi älskar dom.

Varje dag sänder jag en tanke till min underbara vän, som nu är där uppe himlen.
Och jag vet att han sänder, en tacksam tanke tillbaka.
Vi älskar dom, och dom älskar oss

:love:

mm det stämmer älskar vi dom så älskar dom oss

mm det stämmer älskar vi dom så älskar dom oss

Precis.
Så är det faktiskt.
Våra underbara hästar, springer nu runt på en stoor grön äng upp i de blå.
Och har det bra, och kommer kommer vara våra skydds änglar livet ut.
För mig hjälper de o tänka så i bland, ibland vill jag bara vrida tillbaka tiden.
Och stoppa, att min pojk gick bort. :( men han e borta för alltid.
men han kommer alltid finns i mitt hjärta.

Jag gråter när jag läser ditt inlägg-fruktansvärt,vilken sorg,jag känner med dig!! -just nu så står min lilla 1 åring på djursjukhuset och kämpar för sitt liv-han är förlamad i bakbenen,sk slinger-tar hem honom för det finns inget att göra,bara vänta och se,han har en vajjer ovanför sig,sk löplina som är fäst i nacken på grimman,så han inte lägger sig ner.Den dan han gör det och inte kommer upp,då är allt över. Jag är så förtvivlat ledsen,känner alla er sorg över era förlorade vänner

Ja, det är verkligen svårt.
Jag ska tänka på din lilla bebis, han måste bara bli bra, han har ju inte ens hunnit med att uppleva så mkt som 1 åring.

Allt jag kan säga, var stark och du kommer att klara det!

kanske ska avliva min korsning s häst ledsamt men va halt idag igen ä det med mellan rum men jag har ju en 1 årig tinker korsning som jag kanske inte får ha kvar heller . han spränger alla trådar spelar ingen roll vart han ä men ida min förra shettis ä hans mammas moster å jag älskar han men får kanske inte ha kvar han ändå . men det ä klart jag vill ha kvar han men mamma hatar när han rymer hela tiden .:(

min tinker korsning ä kastrerad men har ändå som en sten vet ej vad det ä han har ju inte så super ont av den men ä orolig ändå vet nån vad det kan vara?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: yamyam
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 053
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 847
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar