Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas att jag inte tog död på en rolig tråd. Vi skrattade gott åt detta i familjen, det är nog det bästa sättet att förhålla sig till mänsklighetens galenskaperLite tragiskt men min pappa har en del hemska minnen från krig och så vidare, för det mesta resulterar det bara i att han slåss och skriker, men en gång satte han sig upp i sängen och höll ett riktigt propagandatal om hur nationen var beroende av att alla dagisfröknar skulle avrättas. Well, mamma är dagisfröken... hon var sur på honom i några dagar
Först tänkte jag att du gick i sömnen på jobbet och alltså på riktigt tog emot matbeställningar sovandeNär jag i ungdomens glada dagar jobbade på Max hamburgerrestaurang brukade jag tydligen ta emot matbeställningar i sömnen, min dåvarande sambo hade väldigt roligt åt det.
Det har säkert hänt!Först tänkte jag att du gick i sömnen på jobbet och alltså på riktigt tog emot matbeställningar sovande
Jag har berättat det tidigare men drar det igen.
Jag har genom jobbet varit nere i Paris vid flera tillfällen, bott centralt på stort hotell och varit ute med kollegor och ätit och druckit gott på kvällarna. Jag äter periodvis sömntabletter och under de perioderna ganska ofta pga stress.
Jag vaknar en natt att jag står ute i korridoren, spritt språngandes näck eftersom jag aldrig har något annat än sängkläder på mig när jag sover. Jag är alltså utlåst, naken ... Fatta hur kul det är att ta hissen ner till lobbyn, be den manlige nattportieren om hjälp, ta hissen med spegelglas runt om upp med honom, gå genom korridoren och vänta medan han låser upp rummet åt mig.
Som om det inte räckte med det. Dagen efter så står han igen i receptionen och frågar hur det är med mig när jag kommer tillbaka till hotellet efter jobbet. Jag kände bara att låt mig dö nu och att golvet skulle öppnas under mig så jag kunde försvinna!