Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Felpost, det var nog till tråden om torr hud.I natt har jag tydligen fotat min handkräm och lite annat. Minns inget av det. Hittade bilden i telefonen nu.
Kl 00:28 har jag fotat detta:
Visa bifogad fil 81173
Knottbiten ska det stå…Jag själv är nog ganska lugn, men min kompis jag hängde med i yngre tonåren pratade/gick mycket i sömnen.
Jag hostade en gång varpå hon vänder sig om och stirrar på mig och säger: Men SLUTA fuska nu!!!! Sen vänder hon sig tillbaka och fortsätter sova. En annan gång vaknar jag att hon river i garderoben och säger i panik ”Vart är väskan? Vart är väskan? Vi måste ju dra nu!!!” Hon kunde även börja hysteriskt psykskratta i sömnen, sådär att man trodde man skulle bli mördad…
Hon vaknade dessutom upp ute på grannens studsmatta en sommarmorgon! Med tanke på hur mygg och kontringen hon var hade hon legat där ett tag.
Haha att du inte vaknade av blixten från mobilkameran (ser åtminstone ut att vara ngt ljus på bilden) .I natt har jag tydligen fotat min handkräm och lite annat. Minns inget av det. Hittade bilden i telefonen nu.
Kl 00:28 har jag fotat detta:
Visa bifogad fil 81173
Det har du rätt i! Ljuset kommer från höger och där har jag en lampa. Mystiskt. Måste ha tänt den eller somnat med den tänd.Haha att du inte vaknade av blixten från mobilkameran (ser åtminstone ut att vara ngt ljus på bilden) .