Saker vi gjort i sömnen

Har tydligen skrivit till en kompis i morse.
Minns absolut ingenting av att jag ens varit vaken den tiden och än mindre använt telefonen. :eek:

1AEBDD12-6B90-4A33-86CF-82F881F0DFA9.webp
 
Vaknade i panik och skrek att ”HAN STÅR I DÖRREN!!”
Stackars exet satte sig spikrakt upp och såg såklart ingen i dörren, frågade vem som stod där och jag bråkade till svar:

”MEN DET ÄR JU THOMAS WASSBERG FÖR HELVETE! KASTA POKÉBOLLAR PÅ HONOM!!”

Vaknade av att exet skrattade och hade noll minne av händelsen. 😂😅
 
Åh, herre gud, jag har nu läst igenom hela tråden (igen antar jag, för jag läste den säkert när den startades). Skrattade så jag grät.
Det finns säkert en hel del mer som hänt nätterna efter 2023s sista inlägg.
Kom igen!
 
Har någon slags återkommande dröm om att jag har en butik där jag säljer frukt och grönsaker. Ibland så har jag satt mig upp i sängen och sagt åt alla som väntar utanför att jag inte har någon potatis kvar att sälja och skrikit att de måste gå därifrån. Det är alltid potatisen som är slut och alla vill just ha potatis inget annat. Jag har inget minne av detta men min sambo säger att han brukar säga åt mig att stänga butiken för det är dags att sova. Det brukar tydligen fungera för jag somnar alltid om.

Har aldrig haft någon butik och aldrig jobbat i butik så vet inte riktigt vad detta kommer ifrån.
Potatiskravellerna 1917?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag vaknade i morse hade jag nåt vitt, som torkad yoghurt ungefär, på armen och vid munnen där jag har lite akne. Fattar inte vad...
Svar
12
· Visningar
691
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 914
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp