Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dina kompisar verkar leva ett spännande liv. Vad ska hen meddela oss nu?Har tydligen skrivit till en kompis i morse.
Minns absolut ingenting av att jag ens varit vaken den tiden och än mindre använt telefonen.
Visa bifogad fil 154648
H*n svarade efter kl 9, typ: ”Va?”Dina kompisar verkar leva ett spännande liv. Vad ska hen meddela oss nu?
Potatiskravellerna 1917?Har någon slags återkommande dröm om att jag har en butik där jag säljer frukt och grönsaker. Ibland så har jag satt mig upp i sängen och sagt åt alla som väntar utanför att jag inte har någon potatis kvar att sälja och skrikit att de måste gå därifrån. Det är alltid potatisen som är slut och alla vill just ha potatis inget annat. Jag har inget minne av detta men min sambo säger att han brukar säga åt mig att stänga butiken för det är dags att sova. Det brukar tydligen fungera för jag somnar alltid om.
Har aldrig haft någon butik och aldrig jobbat i butik så vet inte riktigt vad detta kommer ifrån.