Det smarta med 3/4-ärm är att det löser problemet med att långärmade kläder alltid har för korta ärmar. Det riktigt störiga är att långärmade plagg alltid är 5-10 cm för korta i ärmarna.Håller med. Jag hatar 3/4-ärm och capribyxor.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det smarta med 3/4-ärm är att det löser problemet med att långärmade kläder alltid har för korta ärmar. Det riktigt störiga är att långärmade plagg alltid är 5-10 cm för korta i ärmarna.Håller med. Jag hatar 3/4-ärm och capribyxor.![]()
Vi har också grön toalett och grönt handfat i badrummetHade ett badkar och en bidé i samma färg också men de har åkt ut och en modern duschkabin fick ta plats istället. Blev något bättre i alla fall. Precis som er så måste vi prioritera annat än den fula toaletten
![]()
Skönt med en i samma sits! Det är inte helt okej det här...![]()
Vårt hus är byggt 1965, dom hade väldigt dålig färgsmak på den tiden om man ser på vilka tapeter vi hade och hur badrummet ser ut. Den lilla toaletten är mer okej med vit toalettstol och handfat![]()
Vårt -74, som tur är så är tapeterna och resten helt okej. Men hade vi obegränsade resurser skull mycket ändras med detsamma!
Nu måste vi börja med något så tråkigt som element![]()
Ica har en vaniljkvarg med socker i som är riktigt godJag köpte jordgubbar och skulle således köpa lite vaniljkvarg att äta till gubbarna. Hoppade upp på cykeln för att dra till Willys trots snön, kommer fram och hittar bara sockerfritt elände. Fick köpa lite sketen Eldorado för att få hem nåt.
Väl hemma kollar jag upp Lindahls och ser att de bara har sockerfritt i sortimentet nu. Vad fan!Deras sockrade vaniljkvarg var så jäääävla perfekt till jordgubbar
![]()
Det var inte jag!!eller i mataffären - där jag lägger upp mina varor på bandet och sen sätter dit "pinnen" - den efter har tydligen bråttom för hon lägger upp sina varor och trycker ihop dem mot min pinne så den hamnar på snedden och nästan börjar trycka ihop mina varor oxå. tydligen vill hon få upp allt på bandet så snart som möjligt.![]()
Påminner om varianten där killar försäkrar att de ABSOLUT föredrar tjejer utan smink. Så kommer man utan smink och samma killar "Fan vad TRÖTT du ser ut, har det hänt nåt?"Just nu stör jag mig på det här..
![]()
Förhoppningsvis är det bara ett skämt, men det är lite skrämmande när man läser kommentarerna och ser hur folk instämmer... varför är det fult att inte ha smink? Det stör jag mig på...
Får testa den, tack! Kan tänka mig att Kesella går fint annars förvisso men den har inte samma smak som den jag ville haIca har en vaniljkvarg med socker i som är riktigt godGul burk, typ 8% fett
![]()
Vilken tur att en annan aldrig råkat ut för det.Påminner om varianten där killar försäkrar att de ABSOLUT föredrar tjejer utan smink. Så kommer man utan smink och samma killar "Fan vad TRÖTT du ser ut, har det hänt nåt?"
![]()
micromatsalen
Min medMin första tanke innan jag hann läsa fortsättningen var att det måste vara en VÄLDIGT liten matsal....![]()
Påminner om varianten där killar försäkrar att de ABSOLUT föredrar tjejer utan smink. Så kommer man utan smink och samma killar "Fan vad TRÖTT du ser ut, har det hänt nåt?"
![]()