Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på folk som inte städar efter sig i tvättstugan! ÄNNU en gång måste jag börja tvättpasset med att städa!!!
Ska man orka vara en gnällkärring och skriva på husets FB sida?
Fast jag tycker att det låter fullständigt rimligt att störa sig på detta! Jag hatar när kollektivtrafiken inte är smidig/lätt att förstå.Stör mig något kopiöst på att de stängt busstorget i Mora och att bussarna nu går lite överallt ifrån istället. Varför stänga ngt som fungerar och göra det jättekrångligt för tillfälliga resenärer att hitta sin buss? (Regelbundna resenärer fick nog kläm på det här förra sommaren eller så)
Och bussen mot Orsa går på samma sida av vägen som där den släppte av oss som kom från det hållet. Fullkomligt fel!
Inte ett dugg rimligt att bli så här irriterad, men det blir jag ändå!
Köp en tvättmaskin o sluta klaga - not! Håller med dig helt o fullt, hur svårt är det? Jag hade nog skrivit ngt syrligt på fb, men så är jag lite jobbig också...
Varför får hon fortsätta komma?Att vi har en person som kommer och lånar ridhuset då och då för att tömköra, men VÄGRAR boka i förväg eller ens tala om när hon tänker komma hit, trots tillsägelser
Hade det varit någon som står här i stallet som hade ockuperat ridhuset med tömkörning hade jag inte ens varit hälften så sur över att jag måste vänta
Får och får, hon bryr sig ju inte om vad man säger till henne (och det är inte jag som styr över ridhuset så jag kan inte bara gå dit och kasta ut henne tyvärr)Varför får hon fortsätta komma?
Vad säger stallägaren?Får och får, hon bryr sig ju inte om vad man säger till henne (och det är inte jag som styr över ridhuset så jag kan inte bara gå dit och kasta ut henne tyvärr)
Att vi har en person som kommer och lånar ridhuset då och då för att tömköra, men VÄGRAR boka i förväg eller ens tala om när hon tänker komma hit, trots tillsägelser
Hade det varit någon som står här i stallet som hade ockuperat ridhuset med tömkörning hade jag inte ens varit hälften så sur över att jag måste vänta