Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte orimligt arg, men väldigt irriterad, på de som använder förkortningar på allmänna forum. Det kanske är förkortningar som de i en viss genre känner till, men inte alla. Så, snälla, när ni skriver i allmänna forum, skriv ut hela orden så alla kan förstå .Jag gissar att LV = lokalvårdare?
Myndigheter som kan göra fel gång på gång och låta människor trilla mellan stolarna utan att behöva stå till svars eller ens försöker ta ansvar för sina misstag och låter den lilla människan få ta konsekvenserna av det utan att blinka.
Det beror ju på vad man anser är rimligt och orimligt. Det kan vara rimligt att bli irriterad över att en ny tekniskt pryl inte fungerar men det kan vara orimligt att bli totalt pissförbannad över samma sak.Fast den här tråden handlar om att bli orimligt arg. Inte rimligt arg.
Kanske inte orimligt arg, men väldigt irriterad, på de som använder förkortningar på allmänna forum. Det kanske är förkortningar som de i en viss genre känner till, men inte alla. Så, snälla, när ni skriver i allmänna forum, skriv ut hela orden så alla kan förstå .
@Dentaku: Låter som du varit inne på forumet-som-inte-ska-nämnas (dvs Familjeliv ).
Jag får erkänna att jag kikar in ibland för att se om det finns några trådar med högt underhållningsvärde. Effekten av att jag läser där varierar mellan två tillstånd. Antingen känner jag mig som en övermänniska i jämförelse med de som skriver i trådarna och börjar fundera på hur jag ska ta över världen eller så tappar jag helt lusten att leva. Det är något av ett lotteri.