Jag har hittat ett värre ställe - Facebookgruppen "Mammisar"För mig räcker det med Flashback lite nu och då, jag utsätter inte mitt sinne för Familjeliv (plus att satan vad folk det finns som inte borde ha förökat sig! ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat ett värre ställe - Facebookgruppen "Mammisar"För mig räcker det med Flashback lite nu och då, jag utsätter inte mitt sinne för Familjeliv (plus att satan vad folk det finns som inte borde ha förökat sig! ).
Nu kräktes jag lite i munnen!Jag har hittat ett värre ställe - Facebookgruppen "Mammisar"
Jag har hittat ett värre ställe - Facebookgruppen "Mammisar"
Jag blev orimligt arg igår när jag hörde att Svt valde att avbryta sändningen från omhoppningen i Göteborg för ett UR-program.
Vi har ingen tv hemma men jag var på jobbet och hann se ett par ryttare på rasten.
Jag hade haft förståelse om de hade som policy att alltid göra så- oavsett om det vore en fotbollsmatch eller skidor, men då duger det att flytta om i tv-tablån utan att blinka
Fast frågan är nog om det var orimligt att bli arg för det. Jag tycker att det är väldigt rimligt!!! Och med tanke på att hela ridsport-Sverige har gått bananas så tror jag nog att de/den på SVT som bestämde att det inte gjorde något att de bröt, ångrar sig idag. Det lär nog inte hända igen....Jag blev orimligt arg igår när jag hörde att Svt valde att avbryta sändningen från omhoppningen i Göteborg för ett UR-program.
Vi har ingen tv hemma men jag var på jobbet och hann se ett par ryttare på rasten.
Jag hade haft förståelse om de hade som policy att alltid göra så- oavsett om det vore en fotbollsmatch eller skidor, men då duger det att flytta om i tv-tablån utan att blinka
Samma sak till höger, en lång sväng till vänster förstFolk som ska svänga vänster men envisas med att ta ut svängen så mycket att jag inte kan komma förbi på högersidan. Ja, jag vet att det rör sig om sekunder men håll för helvete till vänster om det är ditåt du ska.
Brukar kanske köra långtradare???Samma sak till höger, en lång sväng till vänster först