Saker man blir orimligt arg över

Fast frågan är nog om det var orimligt att bli arg för det. Jag tycker att det är väldigt rimligt!!! :D Och med tanke på att hela ridsport-Sverige har gått bananas så tror jag nog att de/den på SVT som bestämde att det inte gjorde något att de bröt, ångrar sig idag. Det lär nog inte hända igen.... :p
Nej, det är inte orimligt att BLI arg över det inträffade, men jag blev däremot orimligt arg :D

Hej!

Jag blir helt orimligt arg när folk flyttar runt mina länkar i toppen av Buke... Jag hittar ju inte längre. Det sitter i fingrarna var sakerna är och nu är dom inte där längre... GRRRR GGAAGAHAHAAA

/Lavinia, *surar*

Jag blir orimligt irriterad/arg/upprörd över Facebook-diskussioner.

Japp. Facebook.
Ty jag har ingen liv, obviously.

(Hur kommer det sig att majoriteten människor tappar halva hjärnan när de sätter sig framför tangentbordet?!)

Jag ser mig som en väldigt lugn och tålmodig person - förutom möjligtvis när jag kör bil.. :angel: Men det finns tre saker som gör mig ORIMLIGT arg. Det finns ingen logik i ilskan jag känner när jag:

1. Skottar snö.
2. Klipper gräs.
3. Dammsuger.

I fallande ordning. Jag blir rosenrasande av att skotta snö! Jag bara känner hur snöhelvetet hånar mig när jag lyckas skjuta ner skyffeln i marken. :rage: :arghh: Och är det tung snö är det ännu värre.
Blir även arg när jag blir orimligt svettig av att göra dessa saker. Speciellt när jag dammsuger. Om jag blir svettig av det så blir jag skitförbannad. Och sen ramlar munstycket av. :arghh: Och gräsklippning är bara ett jävla otyg.

Och folk som låter när de äter. Speciellt de som lyckas smaska med stängd mun. Jag menar, VAD I HELVETE ÄR DITT PROBLEM?!

Jag blir orimligt arg nar nagon stor mig nar jag t.ex. ser pa film. Vilket ar ganska oartigt da manga ser det som en social grej att se pa film - inte jag.

Jag blir orimligt arg när någon stör mig när jag t.ex. ser på film. Vilket är ganska oartigt då många ser det som en social grej att se på film - inte jag.

Men det finns tre saker som gör mig ORIMLIGT arg. Det finns ingen logik i ilskan jag känner när jag:

1. Skottar snö.
2. Klipper gräs.
3. Dammsuger.

Då måste du tycka att jag är en extremt rubbad person som just älskar att skotta snö och klippa gräs!!!
Dammsuga är rätt avkopplande:D

Jag må låta totalt okänslig, men ärligt talat.

Är med i en hundgrupp på Facebook. Där finns en medelålders kvinna (eller ja, majoriteten är väl medelålders) som också är med i andra grupper som rör samma ras. Hon delar varenda bild, varenda statusuppdatering (vare sig det rör hundgruppen eller ej), i varje grupp. Tillslut får hon ett (ETT!) klagomål i en annan hundgrupp, skriver en snyftig status om detta och att hon aldrig mer ska dela bilder och delar statusen i "min" grupp och folk går BANANAS! 50 kommentarer om vad det är för jäkla mobbare, att det är synd om kvinnan osv osv osv. Folk skriver också inlägg i gruppen och "tipsar" om vad man kan göra om man retar sig på någons inlägg (dölja, avslöja and so on).

Själv: o.O
Det var ETT klagomål. Skedde inte ens i min grupp. Det är ingen i den gruppen som retat sig, det skedde i en annan grupp. Vem vänder ni er till liksom? HEN FINNS LIKSOM INTE ENS HÄR?! Så mycket drama för ett enda klagomål?? VARFÖR ENS TA ÅT SIG?! Skinn på näsan, anyone?

Min irritation idag är alltså överkänsliga människor... :angel:

@FrauleinLeo Jag förstår dig!;)

Jag blir orimligt arg, när jag ska gå av tåget och personerna på perrongen ställer sig i en klunga mitt framför dörren!! Hallå? Om vi inte får gå av så kommer ni inte på? Kan ni bara kliva åt sidan så kommer det dessutom gå såååå mycket fortare och tåget kanske kan hålla tidtabellen:rage: Detta händer mig typ varje dag, igår var jag sååå nära att skälla ut en hög äckliga tonåringar som klängde runt dörren så jag knappt kom av tåget:yuck: (Ser mig själv stanna och vråååååla i högan sky i dörren för att skrämma bort folksamlingen så jag kan gå av tåget):angel:

Jag ser mig som en väldigt lugn och tålmodig person - förutom möjligtvis när jag kör bil.. :angel: Men det finns tre saker som gör mig ORIMLIGT arg. Det finns ingen logik i ilskan jag känner när jag:

1. Skottar snö.
2. Klipper gräs.
3. Dammsuger.

I fallande ordning. Jag blir rosenrasande av att skotta snö! Jag bara känner hur snöhelvetet hånar mig när jag lyckas skjuta ner skyffeln i marken. :rage: :arghh: Och är det tung snö är det ännu värre.
Blir även arg när jag blir orimligt svettig av att göra dessa saker. Speciellt när jag dammsuger. Om jag blir svettig av det så blir jag skitförbannad. Och sen ramlar munstycket av. :arghh: Och gräsklippning är bara ett jävla otyg.

Och folk som låter när de äter. Speciellt de som lyckas smaska med stängd mun. Jag menar, VAD I HELVETE ÄR DITT PROBLEM?!

Haha jag är likadan när det kommer till dammsugning!! Jag blir verkligen häxan surtant och mannen gör det klokast i att GÅ UT DÄRIFRÅN, jag blir om möjligt än mer aggressiv om det är folk i vägen när jag ska städa.

DATORKRÅNGEL!

och ja det måste vara caps lock för man vill bara skrika och förstöra när datorn inte gör det den ska

JAg har varit nära många gånger att hiva ut dator skrället på min uppfart och köra över den med suvven :rage::meh:

:o

Jag får erkänna att jag kikar in ibland för att se om det finns några trådar med högt underhållningsvärde. Effekten av att jag läser där varierar mellan två tillstånd. Antingen känner jag mig som en övermänniska i jämförelse med de som skriver i trådarna och börjar fundera på hur jag ska ta över världen eller så tappar jag helt lusten att leva. Det är något av ett lotteri.

Haaha det gör jag också! Sitter och bläddrar mellan trådarna för att se om där finns nått pucko man kan skratta åt, men ibland blir man ju bara så trött på mänskligheten att man vill gå och gömma sig i garderoben :wtf:

Nu har jag en till! Är det bara jag som blir sjukt irriterad över att croissanterna i mjukostreklamen som går på tv är brända?? Irriterar mig på det varenda gång jag ser den.! :o:meh:

Åh Gud.. jag är nog den mest förbannade människa jag vet! :rofl:

11. Folk som stavar fleece som fliis (eller annat fult) och oväsentligt som ovesäntligt och usch som urs och schysst som juste och... ska jag fortsätta?

Fast den korrekta formen är ju enligt språkvetarna juste, schyst eller sjyst...
se tex.
http://www.ordkollen.se/stavning/schysst-eller-juste/
http://sv.wiktionary.org/wiki/sjyst

Jag föredrar juste, eller schysst för all del. Schyst eller sjyst känns väldigt konstlat.

Liknande trådar

Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 601
Senast: Gry
·
J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 143
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama