Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det såhär att Myrten är ett VRAK. Jag fixar uppenbart inte att flytta och spela ulvspel samtidigt. Blir bara stressad. Lite anmärkningsvärt eftersom jag förr ofta jobbade och spelade ulvspel samtidigt och jobbet gick bättre för att jag koncentrerade mig på annat i perioder så att saker hann landa. (Ja, det här var i skrivarfaser av mitt jobb.) Men det här funkar inte. Så jag har PMat vår eminenta LL och bett henne byta ut mig.

Sorry, hörni!

TILLÄGG: LL bad mig just rösta, så jag ska fixa det. Sen försvinner jag. Åter - ursäkta strul!

:( Lycka till med flytten iaf!

Herregud, jag försöker läsa ikapp, men känner verkligen hur jag inte hänger med. Vill sända ett tack till @cirkus som faktiskt sammanfattade hela den här konstiga diskussionen om att styra leken, med att vi inte behöver tänka på det förrän vi ev förlorat Frodo. Låt oss hoppas att vi aldrig gör det, så slipper jag bli ännu mer förvirrad. ;)

Jag hållet med dig. Satt och blev mer och mer förvirrad av alla snurriga diskussioner om ringen, vem som vinner och hur man kan styra leken (?). Men så skrev Corkus sin kommentar och den lättnaden jag kände. Först efter Frodo försvunnit behöver jag börja grubbla på detta med ringen - och förhoppningsvis dör han inte alls eller så dör han sent - när det inte är fullt lika många kvar.

Först efter Frodo försvunnit behöver jag börja grubbla på detta med ringen - och förhoppningsvis dör han inte alls eller så dör han sent - när det inte är fullt lika många kvar.

Hmm, förutom att jag känner mig lite förnärmad av ............Corkus.

Så undrar jag hur du menar med det kursiva - vem skulle det gynna?

jag reagerar på att Q börjar resonera om vilka onda som kan vara bra att "spara". I min värld är det bästa att ta död på dem allesammans!

Mirtai röstar på Q

Försökte ta mig igenom leken, men min hjärna tänker på tallrikar, böcker och soppåsar:crazy::crazy::crazy:. Men så hittade jag något synnerligen misstänkt:up::

Tyvärr är jag så ogudaktig att jag JOBBAR idag.. :meh:

Alltså, man måste ju bara vara rå-ond, orch-ond om man jobbar på långfredagen!:idea:

Myrten röstar på LenaH

Sorry, gals!

jag reagerar på att Q börjar resonera om vilka onda som kan vara bra att "spara". I min värld är det bästa att ta död på dem allesammans!

Mirtai röstar på Q
Har jag? verkligen?
Skriv gärna mer om hur du fått den uppfattningen?
Mer än att det ur ren vinstsynpunkt kan vara bra att tänka sig för?

Hmm, förutom att jag känner mig lite förnärmad av ............Corkus.

Så undrar jag hur du menar med det kursiva - vem skulle det gynna?

framförallt mig. Så slipper jag grubbla på detta med ringen nu såhär i början. Det är fullt tillräckligt med att ha 18 andra spelare att ha koll på. Jag är redan snurrig när det kommer till detta med ringen och framförallt så fattar jag inte hur det ska gå för goda att hålla koll på om ringen är på rätt sida sen om Frodo försvinner. Så jag slipper gärna att behöva fundera på det tills vidare.

Försökte ta mig igenom leken, men min hjärna tänker på tallrikar, böcker och soppåsar:crazy::crazy::crazy:. Men så hittade jag något synnerligen misstänkt:up::

Alltså, man måste ju bara vara rå-ond, orch-ond om man jobbar på långfredagen!:idea:

Myrten röstar på LenaH

Sorry, gals!
Nä, jag tycker nog att det mer skulle tyda på godhet att jobba! Ringens brödraskap vilar aldrig osv? Förutom Hoberna då kanske som vet hur en förlustar sig men de lär ju knappast ha en tråkig långfredag?

Jag menar, om en ser till lotr så är väl de som är mest likna troende fanatiker just orcherna? Så därmed borde ju en orch vila just på långfredagen (förutsatt att långfredag finns i Mordor, lite oklart där?)

EDIT; lycka till med flytt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen... 76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
48 385
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder