Lobelia
Trådstartare
Jag har hört att det är trevligt vid sydpolenJag reagerade också och tänkte "åh, en vettig människa". Vintern tar slut 1 maj!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört att det är trevligt vid sydpolenJag reagerade också och tänkte "åh, en vettig människa". Vintern tar slut 1 maj!
Nu är det såhär att Myrten är ett VRAK. Jag fixar uppenbart inte att flytta och spela ulvspel samtidigt. Blir bara stressad. Lite anmärkningsvärt eftersom jag förr ofta jobbade och spelade ulvspel samtidigt och jobbet gick bättre för att jag koncentrerade mig på annat i perioder så att saker hann landa. (Ja, det här var i skrivarfaser av mitt jobb.) Men det här funkar inte. Så jag har PMat vår eminenta LL och bett henne byta ut mig.
Sorry, hörni!
TILLÄGG: LL bad mig just rösta, så jag ska fixa det. Sen försvinner jag. Åter - ursäkta strul!
Herregud, jag försöker läsa ikapp, men känner verkligen hur jag inte hänger med. Vill sända ett tack till @cirkus som faktiskt sammanfattade hela den här konstiga diskussionen om att styra leken, med att vi inte behöver tänka på det förrän vi ev förlorat Frodo. Låt oss hoppas att vi aldrig gör det, så slipper jag bli ännu mer förvirrad.![]()
Men så skrev Corkus sin kommentar och den lättnaden jag kände
Jaa! AntarktisJag har hört att det är trevligt vid sydpolen![]()
jag hoppas att det inte var mig du menade
Först efter Frodo försvunnit behöver jag börja grubbla på detta med ringen - och förhoppningsvis dör han inte alls eller så dör han sent - när det inte är fullt lika många kvar.
Corkus
![]()
![]()
![]()
Skrattar högt i min ensamhet...
Tyvärr är jag så ogudaktig att jag JOBBAR idag..![]()
Har jag? verkligen?jag reagerar på att Q börjar resonera om vilka onda som kan vara bra att "spara". I min värld är det bästa att ta död på dem allesammans!
Så Mirtai röstar på Q
jag reagerar på att Q börjar resonera om vilka onda som kan vara bra att "spara". I min värld är det bästa att ta död på dem allesammans!
Så Mirtai röstar på Q
Shit nu höll jag på att skriva ngt barnförbjudet.....
Borde vara förbjudet å skriva något sånt här, jag höll på att spruta vin över hela tangenbordet!
![]()
Jag såg med det snuskiga förstShit nu höll jag på att skriva ngt barnförbjudet.....
Borde vara förbjudet å skriva något sånt här, jag höll på att spruta vin över hela tangenbordet!
![]()
Hmm, förutom att jag känner mig lite förnärmad av ............Corkus.
Så undrar jag hur du menar med det kursiva - vem skulle det gynna?
Nä, jag tycker nog att det mer skulle tyda på godhet att jobba! Ringens brödraskap vilar aldrig osv? Förutom Hoberna då kanske som vet hur en förlustar sig men de lär ju knappast ha en tråkig långfredag?Försökte ta mig igenom leken, men min hjärna tänker på tallrikar, böcker och soppåsar. Men så hittade jag något synnerligen misstänkt
:
Alltså, man måste ju bara vara rå-ond, orch-ond om man jobbar på långfredagen!
Myrten röstar på LenaH
Sorry, gals!
Vadå?! Porr-kus?![]()
![]()
det var mer om vad som hände här hemma när jag läste än vad som egentligen stod i tråden.....Jag såg med det snuskiga förstbara hur min hjärna funkar just nu
sedan kom jag att tänka på cork-ad![]()
Det är väl min arbetsgivare som är råond?Försökte ta mig igenom leken, men min hjärna tänker på tallrikar, böcker och soppåsar. Men så hittade jag något synnerligen misstänkt
:
Alltså, man måste ju bara vara rå-ond, orch-ond om man jobbar på långfredagen!
Myrten röstar på LenaH
Sorry, gals!
det var mer om vad som hände här hemma när jag läste än vad som egentligen stod i tråden.....