Såg små lekatter idag

Gnist

Trådstartare
Söta små gynnare, men ack så svåra att fota, då de inte är stilla tillräckligt länge :rofl:

Lyckades i alla fall fånga 2 av dem på bild och få bilderna hyfsade dessutom. Attans till att vara snabba små rackare det där ;)

Lekatt-1.jpg

Lekatt-2.jpg

Lekatt-3.jpg

Sv: Såg små lekatter idag

Jag såg också en idag - men den var påkörd. Tyckte först det var en knepig ekorre men från andra hållet så syntes det vad det varit.

Vackra djur är det.

Sv: Såg små lekatter idag

Åh, de där är så fina! Vi hade en familj - eller har nog fortfarande - boendes i pappas lagård. Nyfikna små rackare och helt gudomligt söta. :love:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 161
Senast: Vallmo
·
Hundhälsa För två år sedan rasade tillvaron hemma. Min man bröt nacken i en olycka och jag blev svårt sjuk i samma veva. En av hästarna dog och en...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 624
Senast: Takire
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar