Sv: såg en kompis slå
break_a_leg skrev:
Vilken värld lever du i? Har dina föräldrar agat dig?
nja...agad å agad..har väl fått mig en smäll när jag gjort ngt jag inte borde ha gjort.
till er alla som "upprördes" av mitt inlägg: jag skulle utan tvekan kunna daska till mitt barn om den betedde sig oaceptabelt,OM den inte skulle lyssna på mig från första början och ev bara göra "saken värre" om ni fattar.
utan tvekan,så länge barnet inte far illa,får blåmärken får traumatiska upplevelser mm ,utan att barnet förstår att man SKA lyssna på mamma-för annars....
helt klart,har sett allt för MÅNGA "skräckupplevelser" med dagens barn med föräldrar som inte vågar sätta emot sig sina barn utan låter de göra som de vill bara de gnäller till lite ...hur ungarna rent ut sagt pissar på mamma/pappa...jisses,JAG blir mörkrädd!!
min mamma har då aldirg slagit - slagit mig,utan jag har fått mig en el 2 daskar på rumpan el dyl när jag var mindre..tillräckligt mkt för att jag sen visste att mamma bestämmer,å OM hon bara höjer rösten så bör man inte trottsa henne för då är det "illa" det jag nu gör..jag visar stooor respekt för min mamma,hon kan bli läskig av sig
skulle aldirg mitt liv kunna behandla min mamma såsom vissa barn/ungdommar gör nuförtiden...min mamma skiter fullständigt i om "man får aga el ej" ,beter sig ungen illa (riktigt illa talar jag om nu) så det kalrt att mamma ska återta kontrollen å övertaget..å jag är mkt glad över min mkt bestämmda (men enormt kärleksfulla mamma
) mamma och att jag fått en sådan bra uppfostran som jag fick..ngt jag helt klart kommer föra vidare i min generation.
vill inte skapa ngn "vild" disktuion om detta med er om ni tycker att det fär fel mm. *orkar inte med sånt*...jag har då inte lidit/tagit skada utav det tycker att det är bra med sånna föräldrar som min mamma..
så jag tackar för mig nu
/Nikkis-ungen som är STOLT över sin "hårda,misshandlande å brutala" mamma (i era ögon alltså)