Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Oj, sen till festen, bäst att komma ikapp!"
Efter någon timmes stirrande i taket lyckades jag röra handen tillräckligt mycket för att ringa upp husägaren och be om en hink fortare än kvickt.
Och du är övertygad om att det är tandkrämen fel...Jag kan avslöja att Colgate funkar bättre än Aquafresh (jodå, jag har haft samma dåliga omdöme vid hela två olika fester) men att båda har en... "intressant" effekt på matsmältningen dagen efter
Det börjar ju alltid bli lite tråkigt vid 02-hugget när man är ute och dansar. Då kan man shota lite tequila så blir det kul igen!
Shots är en lika bra idé varje gång! Även när efterfesten börjar ebba ut klockan 05..
På tequliatemat: Vet att jag inte kan dricka tequilashots längre pga tidigare dåliga erfarenheter. Beställer tequila ändå ”för det är ju så roligt att shotta tillsammans som en liten ritual”. Slickar upp saltet, hivar i mig shotten. Redan när näsan känner lukten skriker kroppen NEJ, jag kör på ändå, tänker att kroppen får tuktas. När tequilan når munnen och är på väg ner i halsen protesterar kroppen kraftigt, stöter upp tequilan varvid det sprutar sprit över hela bardisken genom Min Näsa. Så. Ovärdigt. Torkade tequila på bardisken, golvet och bakom bardisken. Stackars bartendern.
Eller "Men vi skulle gå mot kyrkan, JAG kunde ju inte veta att det fanns fler kyrkor! Och vi KOM ju fram" X antal timmar senare.Det låter som att vi två hade kunnat få en intressant resa ihop
Jag kommer alltid på först när jag är på god väg och kanske redan på (vad jag tror är) rätt ort för destination att jag kanske skulle kollat upp lite mer vart det var jag skulle.. Eller för all del ens vad stället heter
Shota hot shots när du: 1. Avskyr kaffe mer än något annat 2. Inte tål sprit 3. Är laktosintolerant.