F
Fruentimber
*Dricker 4 shot med minttu på 10 minuter*
”Men det händer ju ingenting, vi tar två till!”
Strax över timmen senare:
"Oj, sen till festen, bäst att komma ikapp!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Dricker 4 shot med minttu på 10 minuter*
”Men det händer ju ingenting, vi tar två till!”
Strax över timmen senare:
Hatar den!"Oj, sen till festen, bäst att komma ikapp!"
Det låter som att vi två hade kunnat få en intressant resa ihop"Karta? Nej jag behöver ingen karta, jag tittade ju på eniro innan jag åkte"
4 timmar senare med resväskor bärandes i Prags backar
"Här är hotellet, jag visste det, jag sa ju att jag hittade!"
OBS! Inte en engångsförteelse, händer i alla städer, byar, orter, vägar oavsett land.
Jag kan följa med, jag letar mig fram på känsla, jag brukar så småningom komma fram. Jag har fått se mycket i mina dagar konstiga bakgator med ljusskygg handel, tvivelaktiga kvarter, ja lite allt möjligt faktiskt ( som jag inte berättat för min mor, någonsin)Det låter som att vi två hade kunnat få en intressant resa ihop
Jag kommer alltid på först när jag är på god väg och kanske redan på (vad jag tror är) rätt ort för destination att jag kanske skulle kollat upp lite mer vart det var jag skulle.. Eller för all del ens vad stället heter
Vi kompletterar varandra bra! Du behöver aldrig veta vad stället heter för vi kommer ändå aldrig komma dit Eller det kommer iallafall ta fler timmar än du tror...Det låter som att vi två hade kunnat få en intressant resa ihop
Jag kommer alltid på först när jag är på god väg och kanske redan på (vad jag tror är) rätt ort för destination att jag kanske skulle kollat upp lite mer vart det var jag skulle.. Eller för all del ens vad stället heter
Vilken resa vi kommer åka på!Jag kan följa med, jag letar mig fram på känsla, jag brukar så småningom komma fram. Jag har fått se mycket i mina dagar konstiga bakgator med ljusskygg handel, tvivelaktiga kvarter, ja lite allt möjligt faktiskt ( som jag inte berättat för min mor, någonsin)
Skrattar så jag gråter!"Oj, har Minttun tagit slut? Men vodka och tandkräm borde väl funka som substitut?"
Efterfest på balkong på Ibiza med mass italienare till klockan 07. 08.30 går shuttlen till flygplatsen med 6 timmars mellanlandning i London.
Tur man var ung.
Blir helt sjuk av att bara tänka tanken! Sånt där hade ju varit OMÖJLIGT att slutföra nu för tiden! Mvh en 34-åring