T
Try
Sv: Sadellägen, form, exteriör och sits!
(skriver i tråden för att inte glömma den)
(skriver i tråden för att inte glömma den)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack för ditt svar,
då jag inte kan något om exteriören så fattar jag typ nada
japp, det är samma häst på sista bilden, som du ser kommer han upp vid "arbete".
Tack så mkt! Jag gillar vad jag hör! Men detdär med att hon står under sig något, är det nånting negativt? Något som kan påverka något negativt?
Okej. Hon är iallafall 8 år, och vad jag vet så har hon aldrig haft några problem med det heller.
Jag är inte så bra på sånt där, men tycker nog inte att hon är stum i steget. Hur vet man det? ;o Hon känns mjuk och fin att trava på.
Tack
har en ny bild på min pålle, från idag.
jag har inte ridit honom "normalt" och regelbundet sen i början av november pga. av olika skäl.
han brukar ha lite mer ryggmuskler.
(bilden är inte tagen PRECIS från sidan, tagen lite mer snett framifrån.)
här är en film från oktober där jag rider, där ser du ju traven.
http://se.youtube.com/watch?v=p4DqJi_yIgw&feature=channel_page
Hör gärna vad du har att säga om min med
kl
Har tittat igenom tråden lite men inte hittat det jag funderade på.
Skulle ngn vilja vara snäll och förklara lite om överlinjen?
Det har dykt upp i många kommentarer om exteriör, men jag har inte riktigt förstått var ni tittar på.
oki, han stam är ju från US så när jag inte hjälper honom i traven blir det så ("grisepass").
eller om jag inte ridit på länge, alltså typ om han är stel.
innan jag ställde av honom "passade" han ingenting alls eftersom jag red ofta och för tränare, men i våras visste jag ju inte så mkt själv då jag inte red för tränare så då undrade jag bara varför han passade.
men nu är den alltså nästan borta (när jag hjälper till vill säga, han passar betydligt mer med mina kompisar eftersom de inte är vara vid honom)
Riktigt roligt med svar! Tack!
Tycker att det mesta stämmer, även om vi är ett dressyr ekipage
Dock hoppar hon väldigt fint med.
Jag tror att anledningen till att du tycker "Vågar gissa att du hoppar med den här och att den inte alltid är nere i form utan nosen mot hindren lite pigg. "
Är för hennes *host* underbara underhals, den är nog där för att hon är lite spänd i halsen, när man rider.
Men det här sysslar vi med