Sadelgjords-Hjälp...

N

nettanbabe

Jag förstår inte hur man spänner sadelgjorden på en westernsadel...kanske låter jättedumt men det e min första.

har sett min kompis göra det en gång o d va ett bra tag sen o hon bor en bra bit från mig annars hade ju hon kunnat visa men men..

nån som vill förklara för mig..

det är en Q.C Pleasure från H**ks...

antar att man ska dra runt 2 gånger eller nåt men hur!???:confused:

Sv: Sadelgjords-Hjälp...

det finns flera trådar om detta.
SÖK!;)

Glamoroza ox skrev:
Aha !
Den första varianten var smart..! :)
Jag har den andra (slipsknuten) på min sadel.. Den är oxå ganska bra tycker jag:banana: :bump:
Och jag följer inget exempel utan gömmer slutet i sadelgjorden:angel:
Fåfängd? Nä men jag gillar inte den där flärpen:o

nettanbabe skrev:
Jag förstår inte hur man spänner sadelgjorden på en westernsadel...kanske låter jättedumt men det e min första.

har sett min kompis göra det en gång o d va ett bra tag sen o hon bor en bra bit från mig annars hade ju hon kunnat visa men men..

nån som vill förklara för mig..

det är en Q.C Pleasure från H**ks...

antar att man ska dra runt 2 gånger eller nåt men hur!???:confused:
Har du provridit sadeln ännu:bump:
Jag är lite nyfiken om du har haft lika stor tur som jag och hittat en passande sadel på första försöket:D :D
Det verkar inte vara så lätt:(

Mount Never Rest skrev:
Har du provridit sadeln ännu:bump:
Jag är lite nyfiken om du har haft lika stor tur som jag och hittat en passande sadel på första försöket:D :D
Det verkar inte vara så lätt:(

Har inte kunnat prova den än...tror den ska passa henne bra ser så ut iaf..Hästen står 6 mil härifrån o jag kan inte få hem henne förrens det slutar snöa...hon skulle ha kommit hem imorgon fredag men men...

SLUTA SNÖA.......

Det kommer alltid något i vägen när man väntar:mad:

hm tyckte det lät konstigt så jag provade också att söka. hittade inte heller några, konstigt vet att det funnits flera.

förlåt!:o

Mount Never Rest skrev:
Det kommer alltid något i vägen när man väntar:mad:

imorgon kommer pållan hem....äntligen ska ta tåg o buss till ljungbyhed o sen kör hon hem me hästen hon ville inte lasta henne själv så..hehe...jag vet att hon e lättlastad hon ska nog se...får väl hoppas iaf...haha...jaja sen ska jag prova sadeln så fort jag kan...typ på måndag..eller redan imorrn...om hon e lugn...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 025
Senast: lizzie
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 660
Senast: tanten
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 824
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 032
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar