Sååå glad!

N

Nizzetoto

I går gick hon in... så himla glad. Hon klarade dock inte att backa in med p-a på ryggen men så fort han hoppade av så gick det fint! Sen ledde hon loppet hela vägen mycket säkert och vann med 3,5 längder bara "åken"på..känns toppen! :banana:
Nu får vi hoppas att hon kommer med i göteborg.

Tack för era uppmuntringar! Hur har det gått med din häst? Har ni hittat något fel? Hänger hon i knäna?
Tyvärr kommer nog inte Seduce me med..Hon har ju inga poäng efter tre år av frånvaro. Sen är det ju 20 anmälda.
Jag tror helt klart att hon hade haft en chans om hon kom med. När skulle Du till norge?

Inga fler fel på "rosa" förutom infektionen. Benen glasklara och ingen hälta. Konstigt!
Jag tror VISST att din häst kommer med!! Det är väl 15 hästar i göteborg också?
Tanken är att vi ska till norge den tjugoandra men det var väldigt få anmälda till derby trial så det löpet kanske inte blir av. Reservplanen är skandinaviskt mästerskap den 29e men det är bara 1800m och det är i kortaste laget för henne. Hon måste ju prövas mot lite hårdare motstånd så man vet om hon kan matcha hingstarna i ett derby.....
Ska du åka till norge nått i år?

Har aldrig varit på banan i norge. Men jag har hört mycket gott. Kanske åker vi dit för supersprinter i höst. Måste ju passa på att starta i dom få supersprinter där är. Vad skönt att det inte verkar vara något större fel på "rosa".
Det ordnar sig säkert snart!
Tyvärr är det bara 12 hästar som startar över 600m i Götet. Men jag har fått några ryttarsamtal så jag antar att det inte är helt kört. Kommer "eva" till start ska hon få Colin H på ryggen. Han var varit snäll och hjälpt mig i träning i bland. Sen är han ju en urgullig människa också!
Hoppas trialen blir av!!!

Tusen tack! Vet att Du sade att hon skulle komma med...men jag vågade inte riktigt tro på det. Det ända som talar emot henne är att hon inte startat på tre år....annars är chansen mycket god. Tack igen !! :bow:

Hej!
Kul att hon kom med i gbg.
Spännade att Camillas nya häst skall vara med i samma lopp.
Synd bara att jag inte har möjlighet att komma och titta. Får hålla tummarna för er båda två!
Kram Annika

Jag ska absolut titta på Supersprint, vad har din häst för startnummer? Minns inte vad den hette, :o.
Ska bli så himla roligt att komma ut o tävla lite med hästarna igen, är ju snart 3 veckor sedan. Araberna springer i lopp 2, håll tummarna även för Nariaat, han är sannerligen värd sin första seger nu. Nogaar bör sluta bland de 5 om han är på rätt humör, tränar som en gud hemma.
Och visst skulle väl vädret bli lite bättre framåt helgen? Mina springer inte bra i regn, kryper ihop som små fotbollar :D

Vi får verkligen hoppas på bättre väder.
Min häst har box 5. Heter Seduce Me.
Lycka till!

Ska spana in nr 5 lite extra och skicka lyckoönskningar till henne via vinden, hi hi. :)

Ser tyvärr ut att bli risigt väder i morgon.. Tycker det är lite otäckt att starta häst på regnig gräsbana. Men det är klart det ska bli regn i morgon varför skulle turen slå till i morgon? När hela sommarn bara varit regn... :mad:

Kan lugna dig med att sist vi var i göteborg hade det ju regnat konstant i si sådär två veckor, även på löpdagens morgon. Banan var SUPER fin :love:, lagom svikt och jättebra fäste. Om vi ska till göteborg nått mera i år så kommer vi garanterat att dansa regndans i god tid innan. Det finns väl inget värre än en stum och hård gräsbana? Skulle vara vinterlös sandbana då ;)!!
Lycka till nu alla som ska starta i helgen, önskar jag kunde vara där............

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 413
Senast: WSLPZF
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Rider ni med snokrem?