så sugen på en till

raggarn

Trådstartare
:angel: Jag har en son på snart 3 år och är såå sugen på en till.
Mitt stora problem är bara att pojken tog låång tid innan det tog sig.
och nu värkar det vara samma visa:(
Har en cykel som varierar något mellan 28(mässt vanliga) och 35dagar,
Jag känner av ägglossningen i bröst,rygg, och mage men det händer ju inget:( fy vad tråkigt det är när det tar såå lång tid.
är det bara mig det tar sådan tid för???
Jag kan ju bli gravid det vet jag ju:angel:
 
Sv: så sugen på en till

har ni försökt längre än ett år?
har du åldern mot dig?
gör en utredning!

första barnet tog oss 17 månader att "få till" - då var jag 24 år, anda barnet tog 4 år och 3 inseminationer och en provrörsbefruktning på sig... hon kom när jag hade fyllt 30...

det visade sig när vi sökte hjälp att sonen var ett "litet mirakel" för vi hade bara 1 % chans att bli gravida på egen hand...

så bara för att man lyckats en gång så betyder det inte att allt är bra - tyvärr

lycka till!!
 
Sv: så sugen på en till

En av mina kompisars första tog 4 månader att få till (och en sprucken kondom) medan tvåan fick de vänta på i 9 år ! Men sen kom trean efter 1.5 år. Ingen kan svara på varför det blev så.
 
Sv: så sugen på en till

har ni försökt längre än ett år?
har du åldern mot dig?
gör en utredning!

första barnet tog oss 17 månader att "få till" - då var jag 24 år, anda barnet tog 4 år och 3 inseminationer och en provrörsbefruktning på sig... hon kom när jag hade fyllt 30...

det visade sig när vi sökte hjälp att sonen var ett "litet mirakel" för vi hade bara 1 % chans att bli gravida på egen hand...

så bara för att man lyckats en gång så betyder det inte att allt är bra - tyvärr

lycka till!!

ne inte riktigt ett år, inte seriöst!
jag är 25 år.
 
Sv: så sugen på en till

Första tog flera år samt en barnlöshetsutredning.... IVF var läkarens rek. men blev gravida på egen hand. Sedan tog det drygt två år innan tvåan blev till. Trean blev till på första försöket och fyran var inte beställd, men ack så välkommen när chocken lagt sig.


Prova med ägglossningsstickor......-även om du känner av din ägglossning.



Gira
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 832
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag har haft smärtproblematik senaste månaderna, som ökar i mängd. Eftersom det dröjer 1,5 månad innan min tid till vårdcentralen ser...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 616
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 113
Gravid - 1år Känns som att vi har hamnat i ett moment 22 med sonen. Han är 3,5 månad och går inte upp i vikt som han ska på enbart amningen (tappat...
2
Svar
38
· Visningar
4 611
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja hingst
  • Dressyrsnack 17
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp