Så gick det med det..

Lady_Morgaine

Trådstartare
Skaffade mig ett digitalt ä.l. test så jag skulle veta exakt när det var dags denna månad...:devil:! Vad händer...? Jo, kvällen innan ä.l. drabbas jag av vinterkräksjukan:eek:!
Jag övervägde faktiskt om det kanske skulle funka ändå, om jag höll mig riktigt riktigt still...:p men, vi får nog vänta lite till....
Men det var ju så typiskt ju!!
Vi har pratat lite om att det stackars barnet kommer säkert komma så det föds 31 december någon minut innan 12-slaget:o Å nu vart det ju en månad närmare:p
Fast... man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta att bli gravid ju - så jag orkar inte hålla på att vänta till i mars någon gång med att försöka ju!

Så - några tips på vad jag kan ägna mig åt medans jag väntar på nästa ä.l.? :D
 
Sv: Så gick det med det..

Men det är ju inte bara på äl-dagen du kan bli gravid! Både ägget och spermierna har ett par tillgododagar där inne, så jag tycker gott du kan försöka ändå! (Ja när kräksjukan gått över :))

Bara för att bebisen är beräknad till nyår betyder det INTE att den väljer att komma då.... trust me, still waiting :D
 
Sv: Så gick det med det..

Träna? :angel:
Träna så mycket ni bara kan så att ni är ordentligt duktiga när nästa äl inträffar. :banana: :D
 
Sv: Så gick det med det..

He he... men då jag började må bättre vart ju sambon dålig....
Han va inte alls med på att sexa något då:confused:?! :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 251
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Manji
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 171
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 462
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp