Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju så himla störigt...min är ju också tveksam på att kasta sig rakt ut i vattnet än så länge, tänker öva det massor till nästa år för nu är det dags att lägga av. Jag får ju inga stopp på vatten men förlorar mängder av tid när det går så långsamt.....
Ja men om det ändå handlade om själva vattnet, det bryr han sig inte om...droppar ner från rätt rejäla nerhopp utan problem, med normal försiktighet. Det är ALLTID det lilla (för det är ju aldrig några stora hinder nära inpå vatten i lätt klass) hindret före som han stannar på & kör ut bogen. Han lyckades få av matte mellan hinder innan & nerhopp för nåt år sedan, & efter det har han kommit på att det var ju rätt kul...
KL
Nån som har koll på vilka fotografer som var där?
Tja, den här domaren verkade allmänt förtjust i 6or. Det var väl typ det enda som delades ut. Men vad tycks om den här kommentaren på mellantrav på diagonalen, bedömd med en 6a (såklart): "Ganska bra, men flyttar sig en hovbredd till höger".
Ärligt talat, jag skulle gärna ha den människans hökögon!
Estivuz: Nu vet jag ju vem du är! Du har fuxen med täcket med stjärnor på.
Ja, vad ska man säga, men jag håller med att det var många 6or jag räknade i den klassen, kanske dålig fantasi hos den domaren vågar inget annat.
Estivuz såg jag som sagt på prisutdelningen men kommer inte att känna igen nästa gång. Nästa gemensamma tävling kan du väl komma fram och hälsa vi tävlar ju tydligen för samma klubb
Jaså det gör vi!
Men det är din dotter som tävlar va? Eller har jag missuppfattat allt?
Inte jag som rider, jag hjälper veterinär E med stora bruna Q. Men vi träffades när vi hade gått terrängbanan på lördagen, & ni skulle hämta banskiss. Ni fick vår banskiss. Vi gick tillsammans med Lena & Maria B. Haha, låter som värsta gåtan...