Runt soffbord?

misan

Trådstartare
Vi är på jakt efter ett nytt bord och det borde ju va plättlätt att hitta tänkte jag. Runt, vitt soffbord som står stadigt, dvs inte med bara en pelare under. Men, vart finns det?? De enda jag hittar kostar ett par tusen, och jag hade tänkt lite budgetvariant eftersom lillkillen förmodligen kommer tycka det är bra att lära sig gå kring bordet ;)
Tips?!

Sv: Runt soffbord?

Vet inte vilken stil du är ute efter, men när jag såg ditt inlägg kom jag genast att tänka på det här från Ellos:
N-f9aZ1z141xe

Fint tycker jag! :)

Sv: Runt soffbord?

Typiskt länken funkar inte. Men jag hittade ett fint på Ellos, så tack för tipset!! Det ena verkar dock rätt lågt..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 103
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 311
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
656
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka